    From: K <...@...c>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
    Date: Thu, 01 Mar 2012 10:42:58 +0100

    W dniu 01-03-2012 10:31, AL pisze:

    > dlugo naciskasz na osobie i masz cala liste mozliwosci (u mnie 11
    > pozycji) a jedna z pozycji to 'Wyślij kontakt' a dalej wybierasz jak
    > chcesz go wysłać (zakończ czynność uzywając; i lista programów do wyboru
    > w tym SMS, BT, mail, ......

    u mnie jest tylko 5 pozycji: Edytuj przed pol, dodaj do ulubionych,
    polacz kontakty, edytuj, usun. czy moze to byc wina GO Launchera?

    > to juz zalezy jak sobie skonfigurujesz (lub producent doposazy system w
    > swoja aplikacje) (ja mam w telefonie 'fabryczna' aplikacje nagraj)
    > ale uzywam z zewnetrznej aplikacji, ktora nagrywa kazda rozmowe a po jej
    > zakonczeniu pyta czy zachowac, czy nie.
    >
    > Przez pewien czas mialem rowniez taka, ktora dodawala klawisz do
    > glownego ekranu rozmowy i w dowolnej chwili mozna go nacisnac i zaczyna
    > sie nagranie.

    szukalem czegos takiego (dodakowy przycisk), ale nie znalazlem.

    > Aplikacji tego typu jest od groma - cos dopasujesz pod siebie.
    > Czesc z nich jest darmowa, czesc platne a niektore testowe - tzn uzywasz
    > przez tydzien/dwa i decydujesz czy kupic lub nie.

    > nie potrafie potwierdzic, gdyz nie uzywam videorozmow - no i nie mam
    > kamerki na face w telefonie (w poprzednim telefonie mialem, ale moze raz
    > polaczylem sie ze znajomym celem sprawdzenia i tyle)

    nie mam potrzeby uzywania video polaczen, ale poprostu zauwazylem ze
    mimo iz producent deklaruje taka mozliwosc, to nie widze opcji
    zainicjowania takiego polaczenia. tu znowu zaczynam sie zastanawiac nad
    GO Launcherem.

    reszta mi w zasadzie odpowiada.