  • Data: 2013-03-23 12:39:49
    Temat: Re: reanult megane 1.9 dci 2002 r
    Od: "Ryszard G." <r...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:3346657a-383c-4a94-a3ce-894ce0384c2c@go
    oglegroups.com...

    Rodzice nalegali na kombi do 10 tys pln. Więc padło na auto jak w temacie.
    Po wybraniu kilku ofert z sieci wyruszyliśmy w drogę. Na trasie do
    pierwszego auta przy drodze stała zielona megane kombi z kartką sprzedam,
    wiec obejrzeliśmy i pojechaliśmy dalej. Auta wybrane z sieci okazały się
    "przystankami" ! Wiec powrót do pierwszego auta. Negocjacje.... i stanęło na
    6 kpln + 4 opony z felgami (stalowymi w słabym stanie). PRzebieg na liczniku
    ponad 250000km , silnik 105hp, z prawej strony robiony blotnik i drzwi. Z
    wyposażenia elektryczne szyby z przodu i manualna ale działająca klima. Pan
    w US wycenił auto na ok 9 kpln ! Wiec czemu taka cena ? Aha auto stało ok
    rok bo właściciel zmarł i dopiero sprawy spadkowe zostały załatwione. Wg
    grupowych wróżbitów przepłaciłem , trafiłem na minę , .......?

    Ja mam Megane Classic 1.6 benzyna 8 zaworowy i uważam, że dość wygodnie się
    jeździ, na jedno muszę Ci zwrócić uwagę:
    elektronika jest taka sobie, miałem jakiś czas nieczynny kluczyk pilota
    centralnego zamka (wersja na podczerwień)
    i jeśli masz taki sam immobilizer (uzbraja się sam) to musisz mieć kod do
    zdejmowania blokady (jakiś czas wprowadzałem ręcznie przy uruchamianiu
    silnika)
    oraz nauczyć się używania tego kodu i procedury rejestracji kluczyka do
    centralki. Opisy znajdziesz w internecie, ja sam kod zawczasu uzyskałem od
    producenta
    za pośrednictwem ASO , auto było sprowadzane i go nie znałem.

    pozdrawiam,
    R.G.