  • 21. Data: 2012-04-13 20:55:45
    Temat: Re: re zamienie motorynke na honde mbx
    Od: mariuszn13 <mariusz-niezbecki@_NOSPAM_wp.pl>

    mariuszn13 napisal

    > dai swui nr to moze ja zadzwonie

    > --
    695791362 mój numer

  • 22. Data: 2012-04-13 21:07:49
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 13.04.2012 20:55, mariuszn13 wrote:
    > mariuszn13 napisal

    > 695791362 mój numer
    >

    > --

    weź se dzieciaku (bo nie mogę napisać "chłopie") popatrz na ten śmietnik
    jaki robisz powyżej i weź do bani, że to nie jest jakiś czat tylko
    lista dyskusyjna. Nawet nie forum tylko nędzna bramka do prawdziwej
    sieci serwerów news (jak nie wiesz co to to użyj googla). I wysil sie
    trochę żeby napisać po polsku przynajmniej na poziomie tej 6 klasy jaką
    zapewne skończyłeś (albo kończysz, albo kiblujesz w 4 z polaka). Bo na
    razie wyglądasz na kolejną porażkę naszego systemu edukacji
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 23. Data: 2012-04-13 21:59:22
    Od: mariuszn13 <mariusz-niezbecki@_NOSPAM_wp.pl>

    Arni napisal

    to co z to hondo bo wkoncu to niewiem odpisz

  • 24. Data: 2012-04-13 22:07:07
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 13.04.2012 21:59, mariuszn13 wrote:

    > to co z to hondo bo wkoncu to niewiem odpisz

    gadał dziad do obrazu...
    Ty nie dośc że nie umiesz sie wysłowic to nie rozumiesz co sie do Ciebie
    pisze. Idź oddaj swiadectwa bo Cie oszukali

    a potem sie dziwic, ze sie ludzie ze scigacza smieją. Portal dla
    przedszkolaków

  • 25. Data: 2012-04-13 22:21:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/13/2012 10:07 PM, Arni wrote:

> [...]
    > pisze. Idź oddaj swiadectwa bo Cie oszukali
    >
    > a potem sie dziwic, ze sie ludzie ze scigacza smieją. Portal dla

    Ty, nic nie rozumiem, to masz te chonde czy nie?!?!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2012-04-13 22:51:36
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 13.04.2012 22:21, AZ wrote:

    > Ty, nic nie rozumiem, to masz te chonde czy nie?!?!

    a zerknij se do siga :)

  • 27. Data: 2012-04-14 09:25:49
    Od: mariuszn13 <mariusz-niezbecki@_NOSPAM_wp.pl>

    Arni napisal

    > a zerknij se do siga :)

    zadzwon to pogadamy

  • 28. Data: 2012-04-14 16:41:43
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 14.04.2012 09:25, mariuszn13 wrote:
    > Arni napisal

    > zadzwon to pogadamy

    o czym ?
    Przeciez nawet nie przeczytałes co tam jest napisane. Ty musisz byc
    naprawde tępy...

  • 29. Data: 2012-04-14 16:50:23
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-04-14 16:41, Arni pisze:

    > o czym ?
    > Przeciez nawet nie przeczytałes co tam jest napisane. Ty musisz byc
    > naprawde tępy...

    Napisz "tempy" inaczej nie zrozumie.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 30. Data: 2012-04-14 19:10:46
    Od: mariuszn13 <mariusz-niezbecki@_NOSPAM_wp.pl>

    Arni napisal

    > o czym ?
    > Przeciez nawet nie przeczytałes co tam jest napisane. Ty musisz byc
    > naprawde tępy...
    zadzwon to pogadamy o hondzie