  • 11. Data: 2012-04-13 13:40:49
    Temat: Re: re zamienie motorynke na honde mbx
    Od: mariuszn13 <mariusz-niezbecki@_NOSPAM_wp.pl>

    Kuczu napisal

    > Jestes miszczem Mariusz !

    to czo robimy chandel

  • 12. Data: 2012-04-13 13:44:35
    Od: mariuszn13 <mariusz-niezbecki@_NOSPAM_wp.pl>

    juhass napisal

    > Mistrzostwo, masakracja totalna.
    > I Wy nie lubicie scigacza, a on tyle rozrywki zapewnia!
    > :)

    lubimy i oczo ci chodz masz to chonde czy nie

  • 13. Data: 2012-04-13 13:47:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/13/2012 01:44 PM, mariuszn13 wrote:

    > lubimy i oczo ci chodz masz to chonde czy nie

    Mom, poka zdjencia tej motorynku bo terz chcem popaczec jak wyglada
    iczy warto.

  • 14. Data: 2012-04-13 14:11:06
    Od: mariuszn13 <mariusz-niezbecki@_NOSPAM_wp.pl>

    AZ napisal

    > Mom, poka zdjencia tej motorynku bo terz chcem popaczec jak wyglada
    > iczy warto.
    ta honda z papierami a zdiencie to pokarze jak brat bendzie to zrobimy bo
    ja w swoim telefonie niemam aparatu a on ma i gdzie ta honda stoi

  • 15. Data: 2012-04-13 14:16:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/13/2012 02:11 PM, mariuszn13 wrote:
    > ta honda z papierami a zdiencie to pokarze jak brat bendzie to zrobimy
    > bo ja w swoim telefonie niemam aparatu a on ma i gdzie ta honda stoi

    z paperami ale z oicem muszem pogadac bo mi tesz skitral alesiem
    dogadamy jakos honda stoi podplotem kolo domu

  • 16. Data: 2012-04-13 14:45:05
    Od: mariuszn13 <mariusz-niezbecki@_NOSPAM_wp.pl>

    AZ napisal

    > z paperami ale z oicem muszem pogadac bo mi tesz skitral alesiem
    > dogadamy jakos honda stoi podplotem kolo domu
    mieiszciowosc i nachodzie jest ona

  • 17. Data: 2012-04-13 14:47:13
    Od: mariuszn13 <mariusz-niezbecki@_NOSPAM_wp.pl>

    mariuszn13 napisal

    > AZ napisal

    > mieiszciowosc i nachodzie jest ona

    > --
    jak mozes to wysli zdiencie

  • 18. Data: 2012-04-13 16:08:22
    Od: mariuszn13 <mariusz-niezbecki@_NOSPAM_wp.pl>

    mariuszn13 napisal

  • 19. Data: 2012-04-13 16:10:17
    Od: mariuszn13 <mariusz-niezbecki@_NOSPAM_wp.pl>

    mariuszn13 napisal

    > mariuszn13 napisal

    > --
    dai swui nr to moze ja zadzwonie

  • 20. Data: 2012-04-13 16:19:47
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "mariuszn13" <mariusz-niezbecki@_NOSPAM_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:0a7b8a890a9e657cc6d626fbf893dee3$1@grupy.scigac
    z.pl...

    > to czo robimy chandel

    No muszę Cię chłopie przeprosić. Podpuściłem Cię. Dzieciak jesteś a ja stary
    chłop i teraz mi głupio :).....
    Przepraszam jednak :))
    --
    Jackare