-
11. Data: 2014-11-17 01:16:25
Temat: Re: rasteryzacja kuli z shadingiem
Od: firr <p...@g...com>
W dniu niedziela, 16 listopada 2014 23:17:07 UTC+1 użytkownik Adam Klobukowski
napisał:
> W dniu niedziela, 16 listopada 2014 22:47:56 UTC+1 użytkownik firr napisał:
> > W dniu niedziela, 16 listopada 2014 22:35:25 UTC+1 użytkownik Adam Klobukowski
napisał:
> > > W dniu niedziela, 16 listopada 2014 21:48:55 UTC+1 użytkownik firr napisał:
> > > <ciach>
> > >
> > > Zamiast przeliczać te r/g/b za każdym razem, wygeneruj sobie tablicę z gotowymi
wynikami, będzie nieco szybciej ;)
> > >
> > nie rozumiem, dokladniej jak?
>
> Dla jednego składnika masz potencjalnie 256 wyników. Zrób tablicę gdzie dla f masz
t[f] będąca wynikiem.
>
chyba nie lapie tutaj kolor jest wynikiem du zmiennych f i wejsciowy color
dla pojedynczych kolorow moznaby co prwada stablicowac przyciemnieone kolory od f,
inline unsigned dimColor(float f, unsigned color)
{
if(color==0xffcc00) return color_ffcc00_table[(unsigned char)(f*255));
}
?
moze i warto sprawdzic, choc na dzis deczko zemczony, wiec pewnie jutro