  • Data: 2002-03-17 18:45:14
    Temat: Re: radiowy internet
    Od: "^Gnom^" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:a6td8l$a2s$1@news.tpi.pl...
    > Witam wszystkich grupowiczów.
    >
    > Mam pytanie na temat internetu radiowego. Otóż interesuje mnie na jakiej
    > zasadzie działa i jak sie sprawuje (wady i zalety). U mojego kolegi maja
    > podobno zakładac i ma byc szybko i tanio (400 zł instalacja i 49 zł co
    > miesiac). Jeżeli ktos cos wie, ma i chce sie podzielic informacja bardzo
    > prosze o kontakt. Mój e-mail to i...@g...pl. Z góry dziękuje i
    > pozdrawiam.
    >
    > Maciej

    Bardzo mi sie podoba sformulowanie "szybko i tanio". Ja jeszcze w zyciu
    takiej ofery nie widzialem no chyba, ze gdzies za daleka woda...

    A swoja droga musisz sie dowiedziec w jaki sposob podlaczaja,
    najprawdopodobniej antena kierunkowa ( niewielkie odchylenia anteny i poczty
    nawet nie sciagniesz, nie mowiac juz o innych przeszkadzajkach jak warunki
    atmosferyczne czy listki na drzewach). Dowiedzialbym sie tez jaka jest
    minimalna predkosc jaka gwarantuje firma... Jesli masz wybor kablowka albo
    radiowka to bierz kablowke.

    ^Gnom^