-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.65!n
ot-for-mail
From: viktorius <v...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: radiotelefony
Date: Tue, 7 Feb 2017 11:54:06 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <o7c90h$q7s$1@news.chmurka.net>
References: <o772k3$5e3$1@node1.news.atman.pl> <o789hl$ifg$1@node2.news.atman.pl>
<o78bd3$gf7$1@node1.news.atman.pl> <o79b10$i20$1@node2.news.atman.pl>
<o79g8f$mp6$2@node2.news.atman.pl> <o7a7ep$eef$1@node2.news.atman.pl>
<o7brra$v2$1@node2.news.atman.pl> <o7c12v$69c$1@node2.news.atman.pl>
<o7c2ll$7rj$1@node2.news.atman.pl> <o7c5ls$ou8$1@news.chmurka.net>
<o7c636$aro$1@node2.news.atman.pl>
<5899a38b$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 7 Feb 2017 10:54:09 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
posting-host="91.230.58.65"; logging-data="26876";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.6.0
In-Reply-To: <5899a38b$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:712763
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-02-07 o 11:41, yabba pisze:
>>
>
> Jak zielone ludziki będą zbyt dokuczliwe, to kolej zadecyduje o czasowej
> dezaktywacji systemu na lokomotywach. Jeden pstryczek czy kabelek i już
> system jest wyłączony.
>
To nie takie proste, bo nawet jak radio-stop nie jest połaczony
kabelkiem z SHP, to stosuje się interfejs białkowy w postaci maszynisty,
który jest zobowiązany grzybek hamowania nacisnąć po usłyszeniu sygnału
w głośniku radia.
A wyłączyć się nie da ot tak, bo trzebaby zapewnić inny system do
awaryjnego zatrzymywania składów.
A na razie takiego nie ma OIDP, a to co jest nie pozwala na więcej niż
160km/h pomimo, że pendolino i same tory mogą i 200km/h z podróżnymi śmigać.
--
viktorius
Następne wpisy z tego wątku
- 07.02.17 12:38 HF5BS
- 07.02.17 13:19 viktorius
- 07.02.17 14:28 SW3
- 07.02.17 14:42 viktorius
- 07.02.17 14:44 Roman Rogóż
- 07.02.17 14:51 J.F.
- 07.02.17 15:10 viktorius
- 07.02.17 17:27 SW3
- 07.02.17 17:31 Jarosław Sokołowski
- 07.02.17 18:33 SW3
- 07.02.17 20:55 Jarosław Sokołowski
- 07.02.17 23:35 Adam
- 08.02.17 11:10 HF5BS
- 08.02.17 11:13 HF5BS
- 08.02.17 11:19 HF5BS
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
Najnowsze wątki
- 2025-02-14 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-14 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-02-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-14 Czy ma sens grupa news:pl.soc.polityka-prawna ? :-)
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-14 Re: Dlaczego nie było (pełzającego) zamachu stanu? Bo minister Bodnar już "zawiesił" prokuratora Ostrowskiego
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-14 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-14 Olsztyn => Sales Specialist <=