eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaradiotelefonyRe: radiotelefony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.65!n
    ot-for-mail
    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: radiotelefony
    Date: Tue, 7 Feb 2017 11:54:06 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <o7c90h$q7s$1@news.chmurka.net>
    References: <o772k3$5e3$1@node1.news.atman.pl> <o789hl$ifg$1@node2.news.atman.pl>
    <o78bd3$gf7$1@node1.news.atman.pl> <o79b10$i20$1@node2.news.atman.pl>
    <o79g8f$mp6$2@node2.news.atman.pl> <o7a7ep$eef$1@node2.news.atman.pl>
    <o7brra$v2$1@node2.news.atman.pl> <o7c12v$69c$1@node2.news.atman.pl>
    <o7c2ll$7rj$1@node2.news.atman.pl> <o7c5ls$ou8$1@news.chmurka.net>
    <o7c636$aro$1@node2.news.atman.pl>
    <5899a38b$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 7 Feb 2017 10:54:09 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
    posting-host="91.230.58.65"; logging-data="26876";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.6.0
    In-Reply-To: <5899a38b$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:712763
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-02-07 o 11:41, yabba pisze:

    >>
    >
    > Jak zielone ludziki będą zbyt dokuczliwe, to kolej zadecyduje o czasowej
    > dezaktywacji systemu na lokomotywach. Jeden pstryczek czy kabelek i już
    > system jest wyłączony.
    >
    To nie takie proste, bo nawet jak radio-stop nie jest połaczony
    kabelkiem z SHP, to stosuje się interfejs białkowy w postaci maszynisty,
    który jest zobowiązany grzybek hamowania nacisnąć po usłyszeniu sygnału
    w głośniku radia.

    A wyłączyć się nie da ot tak, bo trzebaby zapewnić inny system do
    awaryjnego zatrzymywania składów.
    A na razie takiego nie ma OIDP, a to co jest nie pozwala na więcej niż
    160km/h pomimo, że pendolino i same tory mogą i 200km/h z podróżnymi śmigać.

    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: