  • Data: 2009-05-05 18:51:12
    Temat: Re: radio na moto
    Od: "Jacek Śliwicki" <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mój pomysł na radio na moto, o ktorym wspomnialem ale nie rozwinałem to:
    >
    > 1. Johny II ASC w kufrze (ręczniaki raczej nie grzeszą poprawnością
    > nadajniko-odbiorczą i choć Johny tez moze królem nie jest to ma
    > przynajmniej trzy zalety - ASC, a wiec moge go schowac w kufrze i nie
    > potrzeba mi gałkologii, jest stosunkowo niewielki jak na pełnowymiarowe
    > radio oraz jest lepszy od każdego ręczniaka.
    > 2. PTT z BT np. taki
    > http://www.cbcaraudio.pl/p/pl/513/bt+adaptor+bpa-100
    +g.html
    > 3. jako, ze używam Nolana to zestaw N-Com Basic Kit + bluetooth kit
    > 4. co do anteny - jeszcze nie zadecydowałem w którą strone iść
    >
    > brak kabli, przyzwoite radio i to co mnie interesuje - czyli #19 w kasku w
    > połączeniu z muzyką z mp3 po kablu
    >
    > ps. głosność - regulowana bezposrednio w kasku dzięki N-Com
    >

    > Prosze, jest zgodnie z tematem.

    No może nie do końca , bo nie chodziło o koncepcję , ale raczej o praktykę .
    Koncepcja dobra , ale droga -oszczędność na jednym kabelku łączącym kask z
    zestawem , kosztuje w niej około 1100 zł ( zestaw basic2 i blootooth do
    Nolana + ustrojstwo z Twojego linku ) . I nie poprawi to jakości odsłuchu CB
    .

    Tak jak napisałem , wąskim gardłem zestawu jest szum powietrza opływającego
    kask - skutecznie zagłusza przekaz ze słuchawek , przy większych
    prędkościach .
    Z nadawaniem w tych warunkach też jest kłopot - trzeba zastąpić mikrofon z
    typowego zestawu mikrofonem pojemnościowym , lepiej sprawdzającym się w
    hałasie .

    Ja na razie tego problemu nie rozwiązałem .

    Ukłony

    jacek