  • 1. Data: 2018-08-27 21:59:23
    Temat: radio 2 din android
    Od: "Dark.ca" <d...@g...com>

    Witam,

    Chcialbym kupic radio na Androidzie, ktore ma zastapic radio firmowe w Mustangu 05.
    Fabryczne radio to radio bazowe, ktore wlasnie zastapilem wersja z MP3 i zmieniarka
    na 6 plyt. Gra zdecydowanie lepiej, ale zdaje sobie sprawe, ze bez zmiany glosnikow
    tu wiecej sie nie wywalczy, jezeli chodzi o jakosc dzwieku.

    Dlatego postanowilem dodac troche funkcjonalnosci. Chcialbym radio 2 DIN z mozliwie
    nowa wersja Androida, sensowna iloscia RAMu (3-4 GB), GPS, BT, wifi, USB, no i zeby
    jakos tam jednak gralo. Nie musi byc firmowe, moze byc chinskie.

    Czy moze ktos cos polecic? Albo powiedziec czego unikac? A przynajmniej podpowiedziec
    gdzie takiego czegos szukac?

    Dzieki.

  • 2. Data: 2018-08-27 22:40:20
    Temat: Re: radio 2 din android
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-08-27 o 21:59, Dark.ca pisze:
> [...]
    >
    > Czy moze ktos cos polecic? Albo powiedziec czego unikac? A przynajmniej
    podpowiedziec gdzie takiego czegos szukac?

    Ale chcesz jakość dźwięku czy Android?
    Jak jakość, to może posłuchaj coś? Ja mam Pioneera AVH i daje spokojnie
    rady na fabrycznych w Avensis T25 (8 głośników). Oryginalne radio to
    było padło straszne w porównaniu. Chiński Android jakiego miałem okazję
    słuchać też nie miał podejścia do Pioneera.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2018-08-27 22:48:35
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 27.08.2018 o 22:40, Irokez pisze:

    > Ale chcesz jakość dźwięku czy Android?

    Coś konkretnego? Czy tylko takie pierdolenie z dupy?

    > Jak jakość, to może posłuchaj coś?

    No ja słucham coś. I co dalej?

    > Ja mam Pioneera AVH i daje spokojnie
    > rady na fabrycznych w Avensis T25 (8 głośników). Oryginalne radio to
    > było padło straszne w porównaniu.

    W porównaniu do czego?

    > Chiński Android jakiego miałem okazję
    > słuchać też nie miał podejścia do Pioneera.

    Słuchałeś chińskiego Androida? WOW! Jesteś ekspierdem, bez dwóch zdań.

    --
    Kaczin

  • 4. Data: 2018-08-27 22:56:32
    Od: "Dark.ca" <d...@g...com>

    Chce funkcjonalnosc Androida.

    Fabryczny zestaw to podstawa wersja z 4 gosnikami bez subwooferow. Jest delikatna
    poprawa po ostatniej zmianie radia na wyzszy model, ale do jakosci dzwieku w innych
    moich autach nie ma porownania. Na razie nic z tym nie zamierzam robic, chociaz w
    przyszlosci kto wie.. Auto to kabriolet, przy otwartym dachu i przy aktualnych
    brzeczykach nic nie slychac. Chodzi o to, zeby nowe radyjo nie gralo gorzej niz to,
    co juz jest.

  • 5. Data: 2018-08-28 14:31:50
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 27-08-2018 o 21:59, Dark.ca pisze:
> [...]
    jakos tam jednak gralo. Nie musi byc firmowe, moze byc chinskie.

    > Czy moze ktos cos polecic? Albo powiedziec czego unikac?

    Chińskiego radia.
    Ja takie kupiłem, ale problemów ze sobą ma co niemiara - np. uruchomiona
    druga nawigacja (program) wyłącza radio, albo w ogóle się nie odzywa.

  • 6. Data: 2018-08-28 14:56:14
    Od: "Dark.ca" <d...@g...com>

    > Chińskiego radia.
    > Ja takie kupiłem, ale problemów ze sobą ma co niemiara - np. uruchomiona
    > druga nawigacja (program) wyłącza radio, albo w ogóle się nie odzywa.

    No tak, ale one chyba wszystkie sa chinskie...

  • 7. Data: 2018-08-28 15:16:14
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28-08-2018 o 14:56, Dark.ca pisze:

    > No tak, ale one chyba wszystkie sa chinskie...

    To nie chodzi o miejsce produkcji, tylko o producenta, czy bardziej jego
    brak.

    Firmówka (np. LG) zamontowana seryjnie w samochodzie takich problemów
    nie robi.

    Ale robi inne, yanosika w tle np. zapewne w ogóle nie uruchomisz, więc
    nie przekonasz się czy będzie w stanie wydawać dźwięki. ;-)
    A zapewne potrzeba kupienia nawi z androidem to chęć do instalacji
    własnych programów - i to właśnie nie bardzo się sprawdza w chińczyku,
    za to jest zupełnie niemożliwe w firmówce.

    Coś za coś.

  • 8. Data: 2018-08-28 15:36:36
    Od: "Dark.ca" <d...@g...com>

    On Tuesday, August 28, 2018 at 9:16:17 AM UTC-4, Cavallino wrote:

> [...]
    > własnych programów - i to właśnie nie bardzo się sprawdza w chińczyku,
    > za to jest zupełnie niemożliwe w firmówce.

    Ja potrzebuje tylko torque pro, google maps (nie jezdze po Polsce, wiec Janosika nie
    uzywam), ewentualnie moze byc inny program z przyzwoitymi mapami, radio, MP3,
    ewentualnie jakis program do kamery i kilka innych programikow typu My Cars,
    kalkulator, czyli nic wielkiego.

  • 9. Data: 2018-08-29 11:07:05
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-08-28 o 15:16, Cavallino pisze:

> [...]
    > własnych programów - i to właśnie nie bardzo się sprawdza w chińczyku,
    > za to jest zupełnie niemożliwe w firmówce.

    Bo Chińczyka kupuje się od 1500zł a nie za 500+ :)

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein