  • 11. Data: 2010-01-27 20:09:35
    Temat: Re: quattro vs. xDrive
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    lepszy przeklad:

    http://www.youtube.com/watch?v=t4l_tviu5Po&feature=r
    elated

    --
    ---
    uciu

  • 12. Data: 2010-01-27 20:17:19
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    uciu pisze:
    > lepszy przeklad:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=t4l_tviu5Po&feature=r
    elated

    Nie bardzo rozumiem co tam się dzieje.

    Samochody stoją, koła się nie kręcą... O co chodzi? :)

  • 13. Data: 2010-01-27 20:50:28
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    elated

    > Nie bardzo rozumiem co tam się dzieje.
    >
    > Samochody stoją, koła się nie kręcą... O co chodzi? :)

    Bo to montowal i krecil jakis rasowy debil :)

  • 14. Data: 2010-01-28 20:56:43
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    kli pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=dGWsogAlZLE&feature=r
    elated

    > czesc.
    > do znawcow zapytanie - nie wiecie dlaczego to nowe a8 dalo ciala w tym tescie?
    > uszkodzony torsen? wylaczony esp? koniecznosc czesciowego dotkniecia hamulca
    > podczas testu - czego nie zrobiono?
    > a moze po prostu xd jest lepszy?
    > wg zrodel, w tym wiki, torsen powinien pasc tylko w stuacji gdy jedno przednie i
    > oba tylne kola calkowicie straca przyczepnosc...
    > z komentow pod filmem niewiele wynika....

    swego czasu (z 6 lat temu?) BMW bodajże X3 dało plamę w podobnym teście:
    jedna z osi była na lodzie, druga na asfalcie. Tylko ów BMW nie ruszyło.
    Dziwi mnie, że tutaj audi nie rusza. Moim zdaniem to odgryzienie się za
    tamtą wtopę sprzed kilku lat (jakiś test w auto motor i sport).

    --
    pozdr,
    W.

  • 15. Data: 2010-01-28 22:09:13
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

> [...]
    tescie?
    > uszkodzony torsen? wylaczony esp? koniecznosc czesciowego dotkniecia hamulca

    ooo.. ciekawy temat :)
    Jak wygląda sprawa z zawieszeniem i przenisieniem napędu
    w E65 (przed fl)?

    -jest tam regulacja wysokości i tłumienia /automatic (ma to każda wersja) ?
    -kazda e65 ma 4x4 ?
    -i czy się cos tam jeszcze ustawia z komputera ?
    % ile na przód ile na tył czy coś, można zmieniać sobie,
    albo guziki od blokad, lub funkcje w komputerze ?

    pozdrawiam,
    Michał

  • 16. Data: 2010-01-29 09:49:08
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "V-Tec" <> napisał w wiadomości ...

    > Moim zdaniem to odgryzienie się za tamtą wtopę sprzed kilku lat (jakiś
    > test w auto motor i sport).

    jak to by się ciężko żyło gdyby nie spiskowe teorie dziejów... :)
    a tak - raz, dwa i wszystko dogłędnie wyjaśnione... :)

    przeczytałeś wyżej co zorientowani technicznie napisali o napędzie w audi???

  • 17. Data: 2010-01-29 11:46:46
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "V-Tec" <v...@z...pl> wrote in message

> [...]
    > Dziwi mnie, że tutaj audi nie rusza. Moim zdaniem to odgryzienie się za
    > tamtą wtopę sprzed kilku lat (jakiś test w auto motor i sport).

    http://www.youtube.com/watch?v=IkxAd7Er-mQ

    Przewin na 4.40

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 18. Data: 2010-01-29 13:36:05
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał

    > http://www.youtube.com/watch?v=IkxAd7Er-mQ

    > Przewin na 4.40

    Ale tu najwyraźniej dają ciała opony (pewnie jakieś dobre, letnie
    'szosówki') a nie sam napęd.

    Zbigniew Kordan

  • 19. Data: 2010-01-31 19:00:07
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    Hektor pisze:
    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał

    > Ale tu najwyraźniej dają ciała opony (pewnie jakieś dobre, letnie
    > 'szosówki') a nie sam napęd.

    też tak myślę. Odpowiednie opony to podstawa.

    W.