  • 251. Data: 2015-02-05 12:44:07
    Temat: Re: python...
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 lutego 2015 18:47:43 UTC+1 użytkownik firr napisał:
    >ma chyba ze 20 lat a pisze takie rzeczy,

    mozliwe ze nawet ma 19 (kiedy ja mam prawie 40 sporo pracuje w kodowaniu (tj od 2008
    bo wczesniej nie) i prezentuje wyzszy praktycznie poziom
    ode mnie (mz ja taki poziom osciagne prewnie za jakies 5 lat, o ile nie padne na
    zawał ;-)))

    zastanawiam sie z czego to wynika,
    chyba wynika to z tego ze ja osobiscie musze duzo odpoczywac,
    przez to odpoczywanie rzeczy idą tak wolno (szacuje ze pewnie 10 razy wolniej)

    prawdopodobnie jednak nie da sie z tym nic zrobic, (i tak akurat ten aspekt nie
    martwi mnie tak jak sprawa fozmy fiz.)

  • 252. Data: 2015-02-05 13:07:25
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 12:44:08 UTC+1 użytkownik firr napisał:

> [...]
    >
    > prawdopodobnie jednak nie da sie z tym nic zrobic, (i tak akurat ten aspekt nie

    troche pech ze ja na powaznie zajalem sie kodowaniem wlaciwie po 30-stce (2008 lub
    nawet 2009, zakupienie jakiegos mozliwego
    kompa i poczatek przygody z winapi) smieszne ze teraz te czasy sprzed 2008/9 mi
    troche ulatują, w kazdym razie na tych starych szmelcach przed 2008 nie dalo sie
    kodowac, i ta dziura w zyciorysie, jest smutna - gdybym mial dobre kompy (i net!)10
    lat wczesniej a najlpeiej 20 lat wczesniej bylbym 20 lat do przodu, czyli mialbym
    teraz 18

  • 253. Data: 2015-02-07 21:31:17
    Od: firr <p...@g...com>

    kolega zreszta nie tylko napisal ładne raytracery na gpu majac 19 lat ale i wlasny
    też ładny system fizyki zderzen w 3d i sporą czesc odpowiednika mechaniki gothic3 na
    wlasnym silniku pod opengl i jeszce pare innych rzeczy w tym stylu, np ze trzy
    calkiem rozbudowane gry prototypy w 3d (ciagle majac 19 lat) - cos co ja bym
    przeidywal zajeloby mi chyba nastepne 10 lat czyli do 50-tki

    ciekawe jakie wnioski nalezaloby z tego wyciagnac; szczerze mowiac jak ja mw wiem ile
    musialym sie nameczyc z pewnymi kwestami 9jak np system fizyki) a jak widze jak pisze
    to 18 laek tp troche wogole odechciewa mi sie to nawet zaczynac
    9to samo z silnikami pod opengl)
    i to rzeczywiscie moze wplynac
    w postaci pewnych refleksji na
    ogolne podejscie

    jakie dokladnie jednak wnioski z tego wyciagnac to nie wiem, a to jest nawet poniekad
    ciekawe pytanie
    (z tych pytani poniekad naprawde nieoczywistych z nieoczywistymi chyba odpowiedziami)