    From: Bartek Kacprzak <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: pytanko o sytuację.
    Date: Tue, 20 Sep 2011 03:02:50 -0700 (PDT)

    On 20 Wrz, 11:43, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Ja wiem co mówią przepisy. A faktycznie wina byłaby obopólna. Sam miałem
    > taka sytuację wyjeżdżając z podporządkowanej.
    Ja tez. Policjant, ktory przyjechal na miejsce kolizji stwierdzil, ze
    pomimo wlaczonego migacza, wyjezdzajacy z podporzadkowanej powinien
    ustapic pierwszenstwa przejezdzajcym po drodze glownej.
    Na proby zmiany werdyktu przez sprawce, uzyl argumentu, ze np "migacz
    moze byc uszkodzony".
    Sprawa zakonczyla sie dwoma mandatami, ja za niby wlaczony kierunek,
    puszka za wymuszenie.

    Mandat przyjalem, bo inaczej sprawa trafilaby do sadu i musialbym
    czekac na wyplate odszkodowania.

    pozdrawiam
    Bartek