  • 1. Data: 2022-02-03 12:58:49
    Temat: pytanko o dodatki do paliwa
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Takie dodatki czyszczące wtryski itp. np. STP wg zaleceń należy wlewać na
    40-60l. paliwa. Coś się stanie, jak wleję wszystko do 20 litrów?

  • 2. Data: 2022-02-03 14:09:08
    Temat: Re: pytanko o dodatki do paliwa
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 03.02.2022 o 12:58, pueblo pisze:
    > Takie dodatki czyszczące wtryski itp. np. STP wg zaleceń należy wlewać na
    > 40-60l. paliwa. Coś się stanie, jak wleję wszystko do 20 litrów?
    Nic się nie stanie. Nawet zaleca się, aby silnik popracował chwilę na
    samym płynie czyszczącym, tylko komu się chce robić wężykologię do
    zasilania z butelki?
    Jacek

  • 3. Data: 2022-02-10 21:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik pueblo n...@n...pl ...

    > Takie dodatki czyszczące wtryski itp. np. STP wg zaleceń należy
    > wlewać na 40-60l. paliwa. Coś się stanie, jak wleję wszystko do 20
    > litrów?

    Nigdy tego nie stosowałem.
    Uzywacie?
    Jest szansa ze cokolwiek poprawi to działanie wtrysku lejącego
    przelewem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 4. Data: 2022-02-10 22:54:34
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W czwartek, 3.02.2022 o 12:58, pueblo napisał:

    > Takie dodatki czyszczące wtryski itp. np. STP wg zaleceń należy wlewać na
    > 40-60l. paliwa. Coś się stanie, jak wleję wszystko do 20 litrów?

    Wtryski (i wytryski) będą jak funkiel nówka nieśmigana.

  • 5. Data: 2022-02-11 18:47:36
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2022-02-10 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik pueblo n...@n...pl ...

    > Nigdy tego nie stosowałem.
    > Uzywacie?
    > Jest szansa ze cokolwiek poprawi to działanie wtrysku lejącego
    > przelewem?

    Wlać.
    To tak jak z teściową.
    Może pomoże, może nie pomoże.
    Ale na pewno nie zaszkodzi.

    Mi pomogło, ale niezbyt mocno lały.

  • 6. Data: 2022-02-12 11:19:14
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 03.02.2022 o 12:58, pueblo pisze:
    > Takie dodatki czyszczące wtryski itp. np. STP wg zaleceń należy wlewać na
    > 40-60l. paliwa. Coś się stanie, jak wleję wszystko do 20 litrów?

    O ile nie masz wyczyszczonego zbiornika paliwa i wymienionego filtra to
    każda ilość tego specyfiku może dla wtrysków być zabójcza. W ogóle co
    Cię tak zdesperowało że sięgasz po takie sposoby "naprawy" wtrysków?

  • 7. Data: 2022-02-13 15:48:44
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    t-1 w

    > Wlać.
    > To tak jak z teściową.
    > Może pomoże, może nie pomoże.
    > Ale na pewno nie zaszkodzi.
    > Mi pomogło, ale niezbyt mocno lały.

    Czyli żona z teściową lały ale nie bolało tak jak lejące wtryskiwacze...

    MSPANC

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2022-02-17 21:14:06
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj trybun, 12 lut 2022 w news:su81j2$188v$1@gioia.aioe.org
    napisałeś/aś:

    > O ile nie masz wyczyszczonego zbiornika paliwa i wymienionego filtra

    Nie mam, a filtr niewymienny.
    > to każda ilość tego specyfiku może dla wtrysków być zabójcza. W

    Czego? Syf do nich poleci?

    > ogóle co Cię tak zdesperowało że sięgasz po takie sposoby "naprawy"
    > wtrysków?

    Chyba marketing. No i generalnie to mixtura dla aut z lpg, ale to chyba
    bez znczenia.

  • 9. Data: 2022-02-18 13:02:57
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 17.02.2022 o 21:14, pueblo pisze:
    > Witaj trybun, 12 lut 2022 w news:su81j2$188v$1@gioia.aioe.org

    > Nie mam, a filtr niewymienny.

    No to lepiej dać sobie spokój z takimi "usprawniaczami wtrysków".

    > Czego? Syf do nich poleci?

    Tak, nawet te zanieczyszczenia które z czasem osiadły w zbiorniku i
    filtrze i stały się ciałami stałymi mogą na skutek działania tego
    specyfiku stać się  groźne dla wtrysków.

    > Chyba marketing. No i generalnie to mixtura dla aut z lpg, ale to chyba
    > bez znczenia.

     No tak, niedawno w TVN Turbo medialny celebryta zachwalał jakąś breję
    w zastępstwie dla oleju silnikowego... nie dość że można na niej jeździć
    to jescze usprawnia stare zużyte silniki..

    Moim zdaniem tylko jakaś poważna awaria wtrysków może być
    usprawiedliwieniem dla użycia takiej mixtury.

  • 10. Data: 2022-02-18 15:36:52
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 03.02.2022 o 12:58, pueblo pisze:
    > Takie dodatki czyszczące wtryski itp. np. STP wg zaleceń należy wlewać na
    > 40-60l. paliwa. Coś się stanie, jak wleję wszystko do 20 litrów?

    Zapewne nic. Kiedyś wlałem za dużo preparatu firmy (chyba) K2
    czyszczącego wtryski w dieslu. Żadnym zmian w pracy silnika w trakcie
    stosowania i później.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba