  • Data: 2009-12-17 15:24:45
    Temat: Re: pytanie odnosnie lozyska glowki ramy
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-12-17 15:27:55 +0100, AZ <a...@g...com> said:

    > No to po co kupowac podnosnik za 260zl?

    Bo niewiele mniej kosztuje zwykły pod widelec, a zasadniczo jak się ma
    aspiracje do dłubania samemu (ale tu może nadinterpretuję), to warto
    takie ustrojstwo mieć w garażu.

    > Prosto to jest wziac trapez
    > z samochodu i efekt bedzie ten sam, a nawet lepszy bo mozna zdemontowac
    > caly przod :-)

    Trapez nie zawsze zadziała - motocykl może nie stać stabilnie na jego
    szynie (Sevenka mi nie chciała, bo kolektory nie idą równo w
    płaszczyźnie poziomej, tylko jedna rura wyżej, druga niżej itp). No i
    nie w każdym samochodzie jest trapez.

    de Fresz