eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetpytanie o software, polaczone z hardware? proces sie uruchamia ale nic sie nie dzieje.Re: pytanie o software, polaczone z hardware? proces sie uruchamia ale nic sie nie dzieje.
  • Data: 2009-12-12 21:29:09
    Temat: Re: pytanie o software, polaczone z hardware? proces sie uruchamia ale nic sie nie dzieje.
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cyrylski" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hg0mqo$cl1$1@inews.gazeta.pl...
    > Borykam się z takim problemem w windows xp, sp3:
    >
    > losowo, po uruchomieniu komputera, nie mogę uruchomić większości
    > programów.
    > Dotyczy to takich aplikacji jak Firefox, TotalCommander, Photoshop,
    > Winamp,
    > Opera... Uruchamia się Gadu Gadu i Chrome. Nie wydaje mi się jednak by
    > miało
    > znaczenie _jaka_ to aplikacja. Po prostu niektóre się nie odpalają w
    > jednej
    > sesji windows, po restarcie już chodzą. Nie mam pojęcia od czego to
    > zależy.
> [...]

    Wygląda na upierdliwe robactwo. Jeśli do tego po zaptaszeniu wyświetlania
    plików ukrytych i systemowych nadal ich nie wyświetla, to polecam Combofix
    ze strony bleepingcomputer
    http://www.bleepingcomputer.com/combofix/pl/instrukc
    ja-uzycia-combofix .
    W treści jest skrót do pobrania. Wiele razy mnie nie zawiódł.
    Czasem po jego akcji trzeba było przeinstalować
    protokoły internetowe, ale to z powodu perfidnie zagnieżdżonego robactwa.

    Feromon