    From: "L501 aneryS" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: pytanie o laser w CD
    Date: Tue, 13 Mar 2012 13:48:22 +0100

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości
    news:jjlstm$kv7$1@mx1.internetia.pl...
    > Czasem jak przełączam kanały w TV trafiam na gościa który jest wielkim
    > mistrzem reiki, uzdrawia czakry, oczyszcza kanały energetyczne, robi
    > jakieś kundalini i inne pierdoły, w środowisku jego apologetów piszą o nim
    > same superlatywy, piszą o nim w fachowych pismach a ja twierdzę że jest
    > wyrachowanym oszustem trzepiącym kasę na frajerach choć dopuszczam 5%
    > prawdopodobieństwa że sam wierzy w to co robi...

    Ano, Ojciec (przepraszam, ze tak) :), też takie rzeczy obserwuję i śmiało
    rzec mogę, że większość bardziej może roi sobie "przepowiednie", niż są one
    rzeczywiste.
    Daleko nie szukać - Jackowski. Może on nawet i ma jakieś zdolności, może
    nawet i pomógł nieraz policji i ludziom. Ale, 1. przewidywał bankructwo
    Polski coś koło początku listopada 2011, tymczasem .pl ma się całkiem
    nienajgorzej. 2. Orzekł, że wybory wygra PiS, tymczasem PiS poniosło
    porażkę, a wygrała Platforma. Nie... nie chodzi mi o wskazanie, która partia
    lepsza, chodzi mi o to, że "wyrocznia" miała zwykłą obsuwę. W 2 istotnych
    sprawach obciach na całego. To wystarczy, żeby traktować sceptycznie.
    Przypuszczam, że jeśli ktoś naprawdę ma jakieś rzeczywiste właściwości
    paranormalne, to się z nimi tak nie obnosi. Żyje sobie gdzieś skromnie i
    może się czasem udziela za talerz zupy, kanapkę, kąt do spania... nie z
    frajerstwa, tylko z postawy - bogactwo mu niepotrzebne, szczęśliwy jest, że
    może komuś pomóc, a wdzięczność jest najlepszą zapłatą... bo sam jest w
    stanie zarobić.
    Ja mogę się nauczyć tego i owego, aje jak nie otrzymałem DARU, to z wiedzy
    raczej nie skorzystam...