  • 21. Data: 2010-08-04 00:16:29
    Temat: Re: pytanie o jeden żabek :)
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "xxxx" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:3rfvoqa1jmf3$.dlg@axxa.post...
    > Witam.
    > Interesuje mnie sprawa objawów jakie winienem zaobserwować w przyapdku
    > gdyby rozrząd "przestawił się" o jeden ząbek.
    > Pomijam przyczynę przestawienia.
    > Za odpowiedzi - dziekuję.

    Ja miałem taki przypadek, że przy wymianie rozrządu mechanik pomylił się o
    jeden ząbek na pasku i silnik był wyraźnie słabszy i zużywał więcej paliwa.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 22. Data: 2010-08-04 07:13:52
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    xxxx w <news:143tlp7h2yx7$.dlg@axxa.post>:

    > Był 3 sierpień 2010 roku (wtorek) gdy o godz. 18:37, wszystkim znany

    > Sory, że tego nie uczyniłem.
    > Vectra A 1.6i
    > Silnik X16Sz, benzyna, poj

    O LOLku, szwagier w sobotę zmieniał w takim -- ustawił na oko, bez ściągania
    koła pasowego i miał kłopoty z uruchomieniem (zwłaszcza na ciepło), a po
    "odpaleniu" silnik chodził jak traktor.

    Zajrzał tu:
    <http://www.vectra-unlimited.pl/jpg/porady/rozrzad1.
    html>
    zdjął koło pasowe i okazało się, że właśnie o 1 ząbek się pomylił.
    Po poprawce silnik "odpala" natychmiast, czy zimny, czy ciepły.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]