  • 31. Data: 2010-09-22 08:07:17
    Temat: Re: pytanie o jakosc felg alu...
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:i7bssh$k7a$1@news.task.gda.pl...

    > Tzn. co na dachach się pakuje? Śnieg w worki? Bo nawet przez sekundę bym
    > nie pomyślał, że nie potrafisz poprawnie pisać po polsku...

    No a dla odmiany ja nawet przez sekundę nie pomyślałem, że miałeś kiedyś do
    czynienia z chińskimi felgami, bo byś takich bzdur nie wypisywał.

    Jurand.

  • 32. Data: 2010-09-22 12:12:19
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 22 Wrz, 04:49, " Michał" <m...@g...pl> wrote:

    > a jaki to był model safrana ;) ? gołe granatowe alize z silnikiem volvo ;) ?

    Nie, czerwony. Buda i wnetrze z Baccara 4x4 ale bez nivo i bez 4x4.
    Silnik 3.0 v6 12v.

  • 33. Data: 2010-09-22 20:14:19

    Tue, 21 Sep 2010 08:49:39 +0200, w <i79kje$m63$1@inews.gazeta.pl>, "Piter"
    <j...@w...pl> napisał(-a):

    > Czy felgi za około 1400 zł z allegro są coś warte, czy też będzie to krzywa
    > chińszczyzna?

    Krzywa nie będzie, ale nie licz że będzie to miało wytrzymałość oryginalnych.