-
X-Received: by 10.157.42.76 with SMTP id t70mr2653092ota.8.1469797017919; Fri, 29 Jul
2016 05:56:57 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.42.76 with SMTP id t70mr2653092ota.8.1469797017919; Fri, 29 Jul
2016 05:56:57 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!f6no568862
5ith.0!news-out.google.com!d130ni18205ith.0!nntp.google.com!f6no5700541ith.0!po
stnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 29 Jul 2016 05:56:57 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <nnfd31$4ck$1@news.agh.edu.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=94.254.192.160;
posting-account=nxwgYQkAAADuirpX4ZepD_WLhdLqczGg
NNTP-Posting-Host: 94.254.192.160
References: <5799c761$0$12543$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<nnfd31$4ck$1@news.agh.edu.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <4...@g...com>
Subject: Re: pytanie o ciągnik siodłowy TIR
From: "Przemyslaw P." <p...@g...com>
Injection-Date: Fri, 29 Jul 2016 12:56:57 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2586183
[ ukryj nagłówki ]Bez obciążenia? Sporo mniej. Nawet jakby jechał pusty, to do przemieszczania jest
kilkanaście ton, zimny silnik, olej w mostach i skrzyni - wszystko to daje duże
opory, co zwiększa zauważalnie spalanie. Przez pół godziny spali może 2-3l paliwa, a
jadąc od razu na zimnym silniku może spalić i 10l więcej. Ekonomia i wygoda - auto
nagrzane lub schłodzone, przy okazji może zdąży rozmościć się w kabinie, ustawić navi
itp :)
Następne wpisy z tego wątku
- 29.07.16 16:37 Pawel \"O'Pajak\
- 29.07.16 18:30 Przemyslaw P.
- 29.07.16 18:51 Cavallino
- 29.07.16 19:17 twistedme
- 29.07.16 20:34 Zenek Kapelinder
- 29.07.16 20:51 twistedme
- 30.07.16 00:52 J.F.
- 30.07.16 02:22 Zenek Kapelinder
- 30.07.16 06:23 Cavallino
- 30.07.16 11:15 Tomasz Pyra
- 30.07.16 11:31 J.F.
- 30.07.16 11:53 cef
- 30.07.16 13:40 Tomasz Pyra
- 30.07.16 14:04 giecik
- 30.07.16 15:16 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=