    From: Jurij Atarov <a...@c...gov>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: pytanie do doświadczonych serwisantów :)
    Date: Wed, 29 Apr 2009 22:59:04 +0200

    Maciek pisze:

    > No nie wiem, nie znam układu tej gry ale:
    > - czy napięcia zasilające są OK?

    Tak mi się wydaje.

    > - czy w okolicy jest kwarc 4,43 MHz i trymerek - kondensator regulacyjny?

    Nie, jest kwarca 26,6, żadnego trymera.
    http://dendy.migera.ru/nes/g15.files/nes_8bit_full.g
    if - tu jest jakiś
    schemat, ale mój się trochę różni. Prawy dolny róg, P3 i Q1. Też mam
    taki tranzystor, tyle że zanim dojdzie do scalaka ma jeszcze po drodze
    cewkę (chyba, ma oznaczenie L1, ale dziwną czarną obudowę) i kolejny
    tranzystor. Czy uszkodzenie tranzystora (zwłaszcza tego Q1, bo sąsiaduje
    ze stabilizatorem który się spalił) może powodować takie zmiany kolorów?