  • Data: 2009-06-21 12:36:15
    Temat: Re: [pyt] Tuner Digital 4100 - naprawa, TnK, konwerter..
    Od: Mariusz <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    crazy pisze:

    > Możliwe, ze padnięte są kondensatory w zasilaczu. Naprawa szybka i
    > tania, tania pod warunkiem, że sam to zrobisz, serwis swoje skasuje.
    > Może trzeba on nowa soft wgrać? Trudno powiedzieć.
    > Zerknij na strone www.globo.home.pl zdaje się tam widziałem wskazówki
    > przy naprawach tunerów Globo.

    Obejrzalem kondensatory na plytce zasilacza i jeden ma nieco napeczniale
    dno; pozostale wydaja sie byc w porzadku. Zadnych wyciekow nie
    zauwazylem. Niestety, elektronik ze mnie zaden, wiec ewentualna naprawe
    musialbym komus zlecic. Aha - dwa kondensatory wygladaly na nietypowe:
    czarne i jak gdyby "scisniete", ale to zdaje sie taki typ?

    Pozdrawiam,

    --
    Mariusz