  • Data: 2013-10-30 10:38:16
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail e...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > No ale my to właśnie o takiej sytuacji dyskutujemy - gdy nie ma
    > obiektywnych przesłanek a po prostu ktoś ma ochotę jechać wolniej i
    > blokować ruch.

    Podkreslam - az tak wolno.
    Czyli np.
    - jechałem 60/90 bo droga nierówna
    - jechałem 70/90 bo tutaj jest las i moze zwierze wyskoczyc
    - jechałem 80/90 bo robi sie szarawo a oczy zmeczone
    to są obiektywne przeslanki.

    Natomiast jechałem 10/50 bo sie boje, jechałem 20/50 bo ten gosc mi
    wyjechał i chciałem go przyblokowąc to obiektywne przesłanki nie sa i w
    takich sytuacjiach IMO należy sie mandat.

    > O tym jest inny punkt tego paragrafu mówiący o dostosowaniu prędkości
    > do warunków.

    Do warunków na drodze. Ale sa tez inne uwarunkowania, co starałem sie
    pokazać powyzej.

    --
    Pozdrawia... Budzik