  • Data: 2013-12-22 12:40:18
    Temat: Re: punkty karne -baza
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-22 12:17, t? pisze:
    > Mogą sprawdzić czy ktoś ma, też się zastanawiałem, po co pytają. Może z
    > przyzwyczajenia, w ramach rozpoczęcia negocjacji, których przed kamerą
    > nie mogą już kontynuować?

    To przecież jest "szoł" telewizyjny który ma powodować oglądalność a ta
    dobrze sprzedawać reklamy. (Malinowscy 20 punktów a Kowalscy tylko 18
    ..., "trudne sprawy", głupie tłumaczenia, poniżanie przegranego - taka
    papka)
    Apel do przyszłych niedoszłych uczestników:
    Krytykujcie w każdym swoim zdaniu stację, za jej poglądy, za
    żerowanie... za co tam chcecie. Jest wtedy duża szansa że nie puszczą
    tego materiału bo będzie nieatrakcyjny dla lemingów przed telewizorami.

    PS. Jest jeszcze aspekt prawny którym trzeba postraszyć: Dane osobowe -
    wizerunek... Są opinie że zmiana głosu, zamazanie twarzy nie wystarcza
    i można o tym podyskutować w sądzie.

    Jestem przewrażliwiony? Nie ja po 40 latach widzę kto mi wciska jaki
    kit. :-)