  • 11. Data: 2023-01-23 22:48:05
    Temat: Re: przyszedł do mnie tester
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tqmui6$2ajp7$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > Przenieś się z GB do USA będziesz mógł chuja odstrzelić w obronie
    > własnej :D

    Nie. Nie. To super gość. Czasem jak coś powie to można boki zrywać.
    Droczymy się z testerami ale zawsze im pomagamy.
    Najśmieszniejszy team w zakładzie. Trzech pakistańczyków około 65 lat.
    Takie aparaty że hej.

    --
    drobne programy

    https://www.irfanview.com https://vivaldi.com
    https://www.faststone.org https://www.veracrypt.fr

  • 12. Data: 2023-01-23 22:52:12
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.01.2023 o 22:48, PiteR pisze:
> [...]
    > Droczymy się z testerami ale zawsze im pomagamy.
    > Najśmieszniejszy team w zakładzie. Trzech pakistańczyków około 65 lat.

    Dziadersi bywają fajni ale nie w Polsce. To domena PiSu :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 13. Data: 2023-01-26 03:31:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsAF30CDE17B58EPanElektronik@127.0.0.1>
    user PiteR pisze tak:

    > - daj bezpiecznik 25A

    Czy folia pomiędzy ameliniowy radiator i ameliniową pcb ma sens?
    Mam tak w dokumentacji to daję folię ale po co to?

    Śruby szt 8 i tak przenoszą masę na pcb.

    --
    Piter

    im cięższy łohm tym lżejsza śmierć

  • 14. Data: 2023-01-28 15:25:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Przyszedł do mnie tester

    na 4 godziny (bo nie miał co robić).
    Kiero mu kazał montować wentylatory do radiatorów.

    Zamontował wszystkie tak, że zamiast dmuchać ciągneły :)
    Na szczęście nie na nity zrywalne.

    --
    https://vivaldi.com https://freecommander.com
    https://www.irfanview.com https://www.veracrypt.fr