  • 1. Data: 2011-07-02 21:39:37
    Temat: Re: przyklad svg
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    On Sat, 02 Jul 2011 17:35:53 +0200 Grzegorz Wądzik.
    <g...@u...com> wrote:

    > szukam przykladu sumy dwoch krzywych w jakiejs bibliotece svg. Zna
    > ktos?

    "Sumy" to znaczy dokładnie czego?

    Po drugie SVG to nie biblioteka, tylko format [koślawy] opisu
    danych wektorowych, nie oczekuj za wiele.

    w.

  • 2. Data: 2011-07-03 17:35:20
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2011-07-03 10:48, Grzegorz Wądzik. pisze:

    > SVG to format. Ja szukam biblioteki do tego formatu. Biblioteki do
    > manipulacji. Suma to suma. krzywa A+ krzywa B = krzywa C bedaca sumą 2D.

    Suma krzywych może być np. sumą funkcji tworzących. Albo dołączeniem A
    do końca B (lub odwrotnie) tak, żeby zachować ciągłość (albo bez tego
    warunku). Albo połączeniem początków i końców krzywych. Jeszcze pewnie
    kilka dobrych pomysłów na sumę można podać. Co to wg Ciebie "suma
    krzywych 2D"?

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 3. Data: 2011-07-03 19:30:50
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    On Sun, 03 Jul 2011 10:48:48 +0200 Grzegorz Wądzik.
    <g...@u...com> wrote:

    > SVG to format. Ja szukam biblioteki do tego formatu. Biblioteki do
    > manipulacji.

    Raczej nie ma dedykowanej SVG.

    > Suma to suma. krzywa A+ krzywa B = krzywa C bedaca sumą 2D.

    Dalej nie wiadomo, co to jest suma krzywych. Masz na myśli
    operacje boolowskie?

    w.

  • 4. Data: 2011-07-03 21:16:14
    Od: Boguś <n...@i...net>

    Dnia 03-07-2011 o 21:30:50 Wojciech Muła
    <w...@p...null.onet.pl.invalid> napisał(a):

> [...]

    Zrób sobie grupę (http://tutorials.jenkov.com/svg/g-element.html) dwóch
    krzywych i traktuj jako jeden obiekt.

    P.S.
    Nie widzę postów OP, dlatego tu odpowiadam

    --
    Boguś

  • 5. Data: 2011-07-04 13:24:41
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    On Mon, 04 Jul 2011 10:25:16 +0200 Grzegorz Wądzik.
    <g...@u...com> wrote:

    > szukam

    Powiedziałbym 'powodzenia', ale znam realia, nie znajdziesz.
    (Chyba, że coś na sf.net, w wersji alpha, porzucone 5 lat temu).

    Lepiej popatrz w źródła Inkscape, oni operacje boolowskie mają
    opanowane.

    > tak

    W samym SVG nie ma takiej możliwości; od biedy clip-path można
    użyć do wyświetlenia części wspólnej i tyle.

    w.