eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKERe: przykład praktyczny :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: przykład praktyczny :)
    Date: Fri, 11 Mar 2011 15:37:24 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 23
    Message-ID: <ildc36$nfq$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <f...@u...googlegroups.com><il0r8p
    $l2u$1@inews.gazeta.pl>
    <il10g2$1g4$1@news.task.gda.pl><20110307093739.4f960d7a@babcia-workstatio
    n><il2c7i$r2r$1@node2.news.atman.pl><20110307131719.17ef8c26@babcia-works
    tation><il2mg0$5jk$1@node2.news.atman.pl><20110307152327.1496703a@babcia-
    workstation><il2tid$dh8$1@node2.news.atman.pl>
    <il7eut$ht4$1@news.net.icm.edu.pl><il7u9d$epn$1@news.net.icm.edu.pl>
    <il87lm$o2m$1@inews.gazeta.pl><ild4pe$9jl$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ild56q$9o8$1@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-87-251-232-55.static.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1299854247 24058 87.251.232.55 (11 Mar 2011 14:37:27
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Mar 2011 14:37:27 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ild56q$9o8$1@news.net.icm.edu.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:94404
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Martin Fox" <e...@s...com>

    >> I ktoś odchodzi bo internet mu nie działał przez łikend.
    >
    > ROTFL
    > Zobacz jakie czasy usuwania usterek ma Stream, a klient i tak nie
    > odejdzie, bo ma umowę na 24 miesiące i musiałby tyle zabulić że będzie
    > płakał i płacił.
    > Wychodzi u ludzi bark umiejętności czytania ze zrozumieniem, albo w ogóle
    > czytania. Przecież umowę można (a wręcz należy) przeczytać przed
    > podpisaniem. A nie później marudzić jaki to "zły ISP" jest, skoro w
    > umowie nie ma nic o czasie usunięcia awarii, albo że operator ma na to 72h
    > czasu.
    > Ale to już za trudne, przeczytać. Lepiej marudzić, do tvn pisać itp.

    Ty nie rozumiesz. Miliony ludzi podpisują umowy telekomunikacyjne bez
    czytania. Autobusami miejskimi też tak jeżdżą, że nie czytają regulaminu. Bo
    nie po to się korzysta z usług powszechnych by umowy studiować. Jak by nie
    usprawiedliwiać niekorzystne dla klienta postanowienia niekorzystność
    pozostanie i klient prędzej czy później z tego powodu zrezygnuje. I
    naciąganie na umowy terminowe też pozostanie naciąganiem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: