-
11. Data: 2013-07-01 17:54:04
Temat: Re: przyjemna zagadka
Od: firr <p...@g...com>
W dniu niedziela, 30 czerwca 2013 13:10:58 UTC+2 użytkownik firr napisał:
> W dniu niedziela, 30 czerwca 2013 12:27:58 UTC+2 użytkownik Adam Majewski napisał:
>
> > Mo�e przez wype�nienie konturu ?
>
> >
>
> >
>
> >
>
> > int FillContour(double dXseed, double dYseed, unsigned char color,
>
> >
>
>
>
> raczej nie bardzo, potrzebny jest zwykly szybki
>
> algorytm straightforward - tyle ze taki scisly
>
> algorytm moze byc trudny do napisania
>
w necie ktos zaproponowal np rysowanie obwódki
przez wu a pozniej na tym narysowanie bryly
ale nie jestem pewien czy to byloby poprawne
(chyba raczej nie) Inną opcja byloby renderowanie
w wyzszej rozdzialce i usrednianie (ale wymaga
albo duzo pamieci i przez to by b muliło, albo
ew jakiegos trudnawego algorytmu - choc to gdyby
sie uprzec pewnie daloby sie napisac) Ale pewnie
sa prostsze rozwiazania tyle ze poki co nie
znalazlem
-
12. Data: 2013-07-04 14:19:42
Temat: Re: przyjemna zagadka
Od: firr <p...@g...com>
> sie uprzec pewnie daloby sie napisac) Ale pewnie
> sa prostsze rozwiazania tyle ze poki co nie
> znalazlem
w sumie widze po przeczytaniu ze mozna to oprzec
na wu ktory jest prostym algorytmem i chyba
działa jako tako stosunkowo ok, choć zupelnie
dokladny to chyba nie jest (dont know)
Ew tylko nie wiem jak to jest w punktachłaczenia lini np w dłuższą łamaną, czy na
punktach
łaczenia nie byłoby przeswietlen albo
niedoświetleń - ale można napisać (alrite)