  • 11. Data: 2009-12-03 21:45:18
    Temat: Re: przewodowy przedłużacz pilota
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jacek Maciejewski pisze:

    > Taniej niż co? :) Sam raczej nie zrobisz, kup gotowca i parę m dwużyłowego
    > przewodu (linka 2x0,25mm^2) i masz co chcesz.
    > Sama podczerwień nijak przez ścianę nie przeleci :)
    taniej niz 120zł. Potrzebuje odbiornik, kabel diode. I kogoś kto to
    połączy i nakłoni do działania.
    Powiem wiecej. dziwi mnie ze takie patenty w których drugi nadajnik jest
    ruchomy wogóle sie sprzedają. Taka funkcjonalność jest konieczna tylko
    tym osobą które potrafią przebywac w 2 pomieszczeniach naraz.

    ToMasz

  • 12. Data: 2009-12-04 09:13:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 03 Dec 2009 22:45:18 +0100, ToMasz napisał(a):

    > taniej niz 120zł. Potrzebuje odbiornik, kabel diode. I kogoś kto to
    > połączy i nakłoni do działania.

    Tu masz za 65zł bezprzewodowy zestaw:
    http://allegro.pl/item825897112_transmiter_pilota_tv
    _sat_dvd_hd_polsat_cyfra_tnk_n.html
    Jak poszukasz to znajdziesz przewodowe w cenie 25zł. Taniej nikt ci nie
    zrobi.
    --
    Jacek