  • Data: 2009-06-17 17:56:45
    Temat: Re: przetwornica 230V/5V max. 0,2W
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan RoMan Mandziejewicz napisał:

    >>> Hasło dla googla: B075W10 transformer
    >> Poniżej 4 zł od sztuki za całość?
    >
    > W życiu!

    No to 6 zł. I 1 grosz, po dzisiejszym kursie. Napisane było,
    że 10 koron, a ja przelicznik brałem z pamięci, w dodatku
    pomyliłem ze szwedzkimi. Przepraszam za 50-procentowy błąd.

    > Uzwojenie pierwotne nawijane w 27 sekcjach... Do tego trzeba
    > najpierw maszynę wymyślić i zbudować.

    Facetowi jednak ten doktorat dali, żaden recenzent tego nie
    kwestionował. Trzeba było iść na obronę i tam protestować.
    Mnie ta cena nie wydaje się podejrzana.

    > Tu nie ma transformatora piezoelektrycznego. Jest flyback pracujący
    > w trybie DCM z ograniczeniem prądowym, ze zmienną częstotliwością
    > - od 1 do 20 kHz.

    Nie żebym ja po duńsku rozumiał jak po naszemu, a w dodatku na
    przejrzenie 250 stron poświęciłem ledwie kila minut, ale jest
    tam rozdział o transformatorach piezoelektrycznych. Interesująca
    idea, muszę w wolnej chwili poczytać więcej na ten temat.

    --
    Jarek