  • 1. Data: 2010-02-07 11:56:43
    Temat: przeskakujacy kursor
    Od: "-" <d...@o...xx>

    notebook dell latitude d600:
    podczas pisania kursor lubi przeskakiwac o kilkanascie znakow do tylu. jest
    to czasem uciazliwe.
    system przeinstalowalem (xp pro) i nic. nawet posunalem sie do zmiany
    klawiatury na "nowa". rowniez nic.

    ktos sie z tym spodkal?
    syfow nie przypuszczam, moze avg free nie jest boski, ale zaraz po
    zainstalowaniu systemu bylo tak samo.

  • 2. Data: 2010-02-07 16:29:59
    Temat: Re: przeskakujacy kursor
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <hkm9ta$316d$1@news.mm.pl>, - napisał(a):

> [...]
    > to czasem uciazliwe.
    > system przeinstalowalem (xp pro) i nic. nawet posunalem sie do zmiany

    A przypadkiem nie naciskasz w trakcie pisania tekstu na touchpada?
    I gdzie te teksty wpisujesz i jak często problem się pojawia?
    A jeżeli podłączysz zewnętrzną klawiaturę USB do laptopa i wcale nie
    będziesz się dotykał do laptopa, to też będzie przeskakiwać?

    Chociaż podejrzewam, że to NTG (problem oprogramowania/systemu
    operacyjnego, a nie sprzętowy).

    Jacek

  • 3. Data: 2010-02-07 21:17:26
    Od: "-" <d...@o...xx>

    > A przypadkiem nie naciskasz w trakcie pisania tekstu na touchpada?
    a o tym nie pomyslalem.
    ale popisze troche zaraz i bede uwazal czy go przypadkiem nie wciskam.
    to brzmi sensownie - bo mam przyzwyczajenie do opierania nadgarstkow o
    biurko - a tutaj biurkiem jest obudowa..

    windowsa niepodejrzewam, bo jest taki sam od kupienia.

  • 4. Data: 2010-02-07 21:30:13
    Od: marcink <m...@g...pl>

    W dniu 2010-02-07 12:56, - pisze:
> [...]
    > klawiatury na "nowa". rowniez nic.
    >
    > ktos sie z tym spodkal?
    > syfow nie przypuszczam, moze avg free nie jest boski, ale zaraz po

    A nie wymieniałeś czasem podkłądki pod myszkę. Jeśli takową masz, może
    coś w tym jest. Miałem podobny problem i cholera mnie brała
    przeinstalowywałem Winde i dalej kupa w końcu coś mnie trafiło i
    wywaliłem nowo kupioną podkładkę i jak ręką odjął. Kursor był zawsze tam
    gdzie chciałem a nie tam gdzie chciała myszka nawet nie ruszając ją
    kursor sobie skakał.
    Pozdro.