  • Data: 2016-03-13 20:28:50
    Temat: Re: przeróbka piecyka T962
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zastanawia mnie ciągle, dlaczego chinole nie zrobią do tego piecyka
    sensownego softu. Bo przecież chyba nie brak im programistów.
    Gdyby ten oryginalny soft był choćby na poziomie tego , który wgrałem,
    to pewnie 2 razy więcej osób by toto kupiło...

    Właśnie zabieram się do dorobienia wyjścia na zewnętrzny wentylator ( to
    dość proste - wbudowany wentylator jest sterowany z triaka. Czyli dodam
    przełącznik odcinający ten wbudowany, i podłączę gniazdko dodatkowe).

    Na wiki jest pokazany też mod polegający na dodaniu małego wentylatorka
    "mieszającego" powietrze w komorze. Gość pisze, że to poprawiło znacząco
    równomierność grzania.

    Trochę nie chce mi się w to bawić, ale może warto...