eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyprzeróbka na elektrykaRe: przeróbka na elektryka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: przeróbka na elektryka
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <5ba10357$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <pnrhj8$t4l$1@dont-email.me>
    Date: Tue, 18 Sep 2018 21:54:48 +0200
    Message-ID: <g...@4...net>
    Lines: 20
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.25.194
    X-Trace: 1537300488 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 590 89.64.25.194:50917
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2375
    X-Received-Body-CRC: 1836987996
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639982
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 18 Sep 2018 20:53:23 +0200, ToMasz napisał(a):

    > W dniu 18.09.2018 o 17:19, Zenek Kapelinder pisze:
    >> Tanie mieso to psy jedza. Ale jest rozwiazanie. To akumulatory do wozkow
    widlowych. Kazdemu taka bateria akumulatorow kojarzy sie ze skrzynia wielkosci
    kredensu. Ale zlozona jest z pojedynczych akumulatorow 2V. Produkowane sa takie
    akumulatory w roznych wielkosciach zaleznych od pojemnosci. Przy przerobce trzeba
    wycinac podloge i robic miejsce na akumulatory. To co za roznica czy sie wytnie pod
    cztery akumulatory 12V 200Ah czy pod 72 akumulatory 2V 200Ah. W sklepowych
    akumulatorach trakcyjnych wychodzi ok 1000 za kWh. W wozkowych mniej. Poza tym
    wozkowe daja sie naprawiac i regenerowac. Kiedys w necie znalazlem ze koszt
    regeneracji w czasie ktorej wymieniany jest caly srodek na nowy to polowa ceny nowego
    akumulatora.
    >> Silnik: ma 12kW mocy ciągłej i 35kW chwilowej, przez parę sekund).
    > zasilanie 120V.
    > pojazd podczas normalnej pracy (z minimalnym ogrzewaniem lub klimą)
    > będzie pobierał 12kW, nie ciągle, ale załóżmy że przez połowę trasy.
    > Absolutne minimum to 10 minut pracy na tej mocy. czyli potrzebuję 2kWh!

    Opel Ampera "pali" średnio 15.75kWh/100km.
    Nissan Leaf 16kWh.
    Tesla S 20.5kWh
    (dane ze spritmonitor)

    Na 2kWh przejedziesz max kilkanaście kilometrów, a i to pod warunkiem że
    rozwiążesz wiele problemów tak dobrze jak inżynierowie z koncernów (m.in.
    istotne jest odzyskiwanie energii podczas hamowania).

    IMO licz raczej 30kWh, chyba że chcesz tym jeździć wokół komina.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: