    From: MichaelData(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: przerejestrowanie samochodu a ubezpieczenie
    Date: Thu, 8 May 2014 10:09:05 +0200

    BaX wydumał(a) w news:536b3474$0$2232$65785112@news.neostrada.pl :
    > A co w przypadku kiedy nabywca nie ma takich zniżek jak sprzedający? Nie
    > będzie problemu?

    Niby czemu miałby być? Umowa zawierana jest na rok z konkretną
    osobę/samochód i kto zapłaci ratę jest nieistotne. W momencie zbycia
    samochodu, prawa przechodzą na kupujacego do końca trwania umowy, jesli
    kupujący jej nie wypowie, wtedy kasa zwracana jest poprzedniemu
    włascicielowi. Owszem, powinien się zglosic do ubezpieczyciela celem
    rekalkulacji stawki ale nie jest to wymagane. Zauważ że działa to w dwie
    strony, czyli kupujacy może miec znizki i wtedy ubezpieczyciel powinien
    rekalkulowac stawkę i oddać pieniadze nowemu nabywcy, co raczej sie nie
    zdarza :)

    --
    Michael________(TM)