  • 41. Data: 2008-12-19 19:13:30
    Temat: Re: przepustowosc lacza a umowa
    Od: Smook <s...@a...pl>

    marcin pisze:

    > tak czy siak wypisuje sie z tego grona , bo odpowiedzi to ja nie
    > dostalem tylko ja zadaje konkretner pytania a tu sobie koledzy
    > rozmawiaja na inne wesole tematy

    Nie rozumiesz kolego prostej rzeczy.
    Masz 10 mega downlinku, ile masz w drugą stronę? Wysyłasz pewnie z 1 mega
    (sprawdź w umowie).
    Twój kolega też ma 10/1 (tak jak Ty).
    Tak więc chesz mu coś wysłać. Wysyłasz z maksymalną prędkością jaką
    gwarantuj Ci umowa - 1 MB. Czyli Twój kolega powinien reklamować usługę,
    bo nie może ściągać 10 MB?

    --
    Smook

  • 42. Data: 2008-12-19 19:21:59
    Temat: Re: przepustowos'c' ?a;cza a umowa
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> wrote:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Krzysztof Oledzki"
    >
    > Aaaa... to Ty nie wiesz z kim rozmawiasz? :-)

    To jakiś inny AntyWłos?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 43. Data: 2008-12-19 20:29:10
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Krzysztof Oledzki"
    >To jakiś inny AntyWłos?

    Nie. To ten AnyWłos.

    --
    Kruk@ -\ | ADDING "JUST KIDDING" DOESN'T MAKE IT OKAY
    }-> epsilon.eu.org | TO INSULT THE PRINCIPAL (Bart Simpson on

  • 44. Data: 2008-12-20 00:41:47
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Zbigniew Sikora napisała na pl.internet.polip:

    > Są różni operatorzy i różnie do tematu overbookingu
    > podchodzą. Jedni prowadzą statystki ruchu, rzetelnie je analizują i
    > starają się - mimo overbookingu - aby każdy z klientów miał dostęp do
    > zakupionego pasma. Oczywiście nikt w takiej sytuacji gwarancji nie da,
    > bo opieramy się na statystyce, ale w praktyce klient może wysycić
    > swoje łącze.

    Jako klient detaliczny multimo (GTS Energis) mogę stwierdzić, że każdego
    dnia o każdej porze dnia i nocy mogę użyć maksymalnego transferu w obie
    strony z taką samą jego stabilnością (pewnie nazywacie to jakoś
    fachowo). Pingi zwykle różnią się w zależności od dnia (nie od pory
    dnia) o 2ms.

    Oczywista nie pooglądam sobie w sobotę o 20 komfortowo filmwebu, ale to
    nie wina ISP. Do ftpa task.gda.pl zawsze mam maks.

    Po roku używania zanotowałem jakiś miesiąc drobnych przeciążeń (ping 5
    ms w górę) i 2 dni poważniejszej awarii (ping 500ms w górę). Nigdy nie
    zostałem całkowicie odcięty. Tamte awarie to ponoć wina TP.
    Przynajmniej na infolinni tak twierdzą ;)

    Dla porównania, mój poprzedni radiówkowy ISP do samej bramy miał 35ms, a
    strony chodziły jak po gprsie.

    Jak widać są ISP i ISP.

    Marcin Kocur

  • 45. Data: 2008-12-20 07:26:20
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Mariusz Kruk wrote:

    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "futszaK"
    > Och, oczywiście. Podobnie, jak na rynku systemów operacyjnych mamy wolny
    > rynek. W końcu w czym problem użyć google i znaleźć inny OS.

    sugerujesz że wiara nie ma ochoty zmieniać swoich przyzwyczajeń i
    próbuje zmieniać sposób prowadzenia biznesu przez ISP ?

    gratuluje sposobu myślenia...

    --
    Tomasz Kruk
    http://futszak.blogspot.com/

  • 46. Data: 2008-12-20 07:29:56
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Grzegorz Staniak wrote:

    > Przede wszystkim, żeby klient wiedział za co płaci. Żeby mógł wybrać między
    > łączem 1Mb/s na którym w większości przypadków choćby do sieci opratora
    > dotrze w okolicach 1Mb/s, a łączem "5Mb/s" na którym nominalną przepływność
    > zobaczy raz w roku. W środku wakacji. O czwartej nad ranem.

    im większa prędkość maksymalna, tym częściej zdarza się że nie da rady
    jej osiągnąć o każdej porze dnia i nocy

  • 47. Data: 2008-12-20 07:32:30
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Patryk Włos wrote:

    > A czy reklamy informują o tej stronie? Czy tylko wciskają, że usługa
    > dotyczy prędkości np. "4 megabity", zamiast "do 4 megabitów"?

    pierwsza z brzegu reklama &TP

    http://pl.youtube.com/watch?v=24Sd9l6ldSY

  • 48. Data: 2008-12-20 10:04:33
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "futszaK"
    >sugerujesz że wiara nie ma ochoty zmieniać swoich przyzwyczajeń i
    >próbuje zmieniać sposób prowadzenia biznesu przez ISP ?

    Nawet nie wiem o co ci chodzi w tym zdaniu. (BTW, nie zostawia się
    odstępu przed pytajnikiem, a zdania rozpoczyna się wielką literą).
    Pokazuję tylko, że wolny rynek nie jest wartością samą w sobie i może
    prowadzić do zwyrodnień.

    >gratuluje sposobu myślenia...

    Gratuluję wmawiania mi czegoś innego niż napisałem.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Bieżący dysk nie jest już być prawidłowy(MS-
    \ K...@e...eu.org / DOS7.0)

  • 49. Data: 2008-12-21 04:24:48
    Od: Leśny Jeżyk <d...@d...zwierz>

    Patryk Włos pisze:

    > Przy okazji sugeruję metodę walki z takim postępowaniem złodziei:
    > właśnie zapychać posiadane łącze 24/7. To zmusi ich do zakupu większej
    > ilości realnych megabitów u ich dostawców, a tym samym do większego
    > prawdopodobieństwa, że większej ilości klientów liczba megabitów z umowy
    > będzie miała przełożenie na realia.

    ...i wzrostu ceny proporcjonalnie do wzrostu zapotrzebowania na
    przepustowość, o czym raczysz zapominać.

    --
    Kolczasty jeż to sympatyczny zwierz

  • 50. Data: 2008-12-21 04:28:04
    Od: Leśny Jeżyk <d...@d...zwierz>

    Patryk Włos pisze:

    > Staram się nie kląć - ale czasem trzeba użyć pewnych słów, aby
    > zaakcentować pewne negatywne zjawisko (w tym przypadku jest to okradanie
    > klientów). Inaczej słowa te nie zostaną zrozumiane.

    Zupełnie Cię nie rozumiem. Skoro uważasz, że oferty, nazwijmy to,
    konsumenckie to oszustwo, to kup sobie łącze operatorskie. Problem z
    głowy.

    --
    Kolczasty jeż to sympatyczny zwierz