  • Data: 2008-12-19 14:20:09
    Temat: Re: przepustowos'c' ?a;cza a umowa
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.12.2008, Patryk Włos <a...@o...pl> wroted:

    > Nie wiem. Ale chciałbym mieć wybór. I chciałbym być jasno poinformowany,
    > że taki wybór istnieje - tzn. chciałbym, aby oferta gwarantowana była
    > prezentowana potencjalnemu klientowi w reklamach itp. równorzędnie do
    > oferty "ekonomicznej".

    Przede wszystkim, żeby klient wiedział za co płaci. Żeby mógł wybrać między
    łączem 1Mb/s na którym w większości przypadków choćby do sieci opratora
    dotrze w okolicach 1Mb/s, a łączem "5Mb/s" na którym nominalną przepływność
    zobaczy raz w roku. W środku wakacji. O czwartej nad ranem.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
    Nocturnal Infiltration and Accurate Killing