  • Data: 2017-06-02 22:31:15
    Temat: Re: przepływomierz a automatyczna skrzynia biegów
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.06.2017 o 22:19, uciu pisze:
    > Czy uszkodzony przepływomierz może mieć wpływ na działanie automatycznej skrzyni
    biegów???

    > Mam problem taki, że przy bardzo niskich obrotach jak skrzynia chce zrzucić bieg na
    niższy (z 4 na 3) auto dostaje tarki, delikatnie czuć wibracje póki skrzynia nie
    wrzuci trójki. Cos jak w manualu jak wrzucimy za wysoki bieg na za niskich obrotach o
    silnik bedzie dusło.

    > Serwisy ASB mówią ze konwerter do wymiany i 3000zł chcą.
    > Co prawda wyskoczył 2 razy bład P1787 czyli bład poślizgu sprzegla ale...
    >
    > polecono mi sprawdzić cewki...są Ok
    >
    > ale do testu odłączyłem jeszcze przepływke i oznaki ustały, nic się nie trzesie,
    biegi wchodza płynnie. Po podłączeniu wtyczki znowu czuć telepanie.

    > Czy wiec to może być wina przepływki?
    >
    > Grand Vitara 2,0 2007r
    >
    > uciu

    a czy nie możesz się podłączyć urządzeniem diagnostycznym i popatrzeć
    jakie informacje przepływka daje silnikowi?

    ToMasz