  • Data: 2011-08-17 23:12:27
    Temat: Re: przenośne fotoradary ?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Haha" <e...@g...com> napisał w wiadomości
    news:j2haig$fuc$1@mx1.internetia.pl...

    > Nie zatrzymali mnie. Stali przy samochodzie - troche to wyglądało jakby
    > zrobili co mieli zrobić i czekali na kolejną ofiarę. Jestem przekonany że
    > mnie namierzyli ale skoro nie zatrzymali to musieli mieć jakiś fotoradar
    > (bo chyba musieliby mieć jakiś dowód ??). I zastanawiam sie co to było
    > skoro w sumie nie było żadnego błysku. A poza tym to gdyby był fotoradar
    > to chyba nie byłoby potrzeby stać obok auta bo te urządzenia to pewnie
    > dosyć mądre są i same sobie poradzą.

    1. skoro przekroczyleś prędkość, a Cie nie zatrzymali tzn że Cie nie
    mierzyli.
    2. mogli mieć przenośny, ręczny radar - nie widziałeś go, bo Cie nie
    mierzyli, bo akurat rozmawiali o nowej dupie kolegi
    3. kiedyś policja używała przenośnych radarów (nie ręcznych), które nie byly
    fotoradarami, tylko radarami - czyli mierzyły prędkość i pokazywały ją na
    wyświetlaczu, a nie robiły zdjęcia.
    4. fotoradary czasem usatwają koło siebie. Robią one zdjęcie, a policmajstry
    od razu zatrzymują sprawce. Jeśli przyjmują mandat to zdjęcie idzie w
    niepamięć, jeśli nie przyjmuje mandatu to zdjęcie jest dowodem w sądzie.
    5. fotoradary mogą być doswietlane swietłem widzialnym - wtedy widzisz
    błysk, albo podczerwienią - wtedy nie widzisz błysku. W dzien, w dobrym
    świetle nie musi być wymagane żadne doświadczenie.
    6. Skąd w ogole przekonanie, ze Cie 'namierzyli'?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl