  • 1. Data: 2009-04-25 22:04:23
    Temat: przenośne badanie geometrii ramy
    Od: e...@g...pl

    jako ze poszukje sprzeta, podczas czesania allegro wpadla mi w krece
    aukcja dotyczaca badania ramy. najlepsze jest to ze czlowiek
    przyjezdza ze sprzetem nieduzym na miejsce i robi to w 30min. (na
    miejsce tj. warszawa i okolice), za ok 280zl. wydaje mi sie to swietna
    opcja. czy to juz jest od dawna ? bo ja sie zdziwilem ze to tak
    mozna :) ze dzwonisz, koles przyjedzie za free, zbada rame w ciagu
    30minut jest pewnosc co do jej stanu. :) czy ktos sie z tym spotkal ??
    czy moze to jakis pic na wode ?

    emzz

  • 2. Data: 2009-04-26 10:01:35
    Temat: Re: przenośne badanie geometrii ramy
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    e...@g...pl pisze:

    > miejsce tj. warszawa i okolice), za ok 280zl. wydaje mi sie to swietna
    > opcja. czy to juz jest od dawna ? bo ja sie zdziwilem ze to tak
    > mozna :) ze dzwonisz, koles przyjedzie za free,

    No to za free czy za 280 pln ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-04-26 17:23:30
    Od: rg <r...@g...com>

    Przyjedzie za darmo. Płacisz 280 za badanie ramy :)
    Ewentualnie, mozna sie dogadać że ramę zbada za 80 a przyjedzie za 200

  • 4. Data: 2009-04-26 17:48:17
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    >Przyjedzie za darmo. Płacisz 280 za badanie ramy :)
    >Ewentualnie, mozna sie dogadać że ramę zbada za 80 a przyjedzie za 200

    Ech.... czy Wy naprawde nie wiecie co to dobry marketing ??

    podpowiedź: a co będzie jeśli dwóch sąsiadów zamówi takie badanie ??

  • 5. Data: 2009-04-26 18:08:00
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Mustafa pisze:

    > Ech.... czy Wy naprawde nie wiecie co to dobry marketing ??
    >
    > podpowiedź: a co będzie jeśli dwóch sąsiadów zamówi takie badanie ??

    obaj zapłaca po 280, nie rozumiem w czym problem.
    Wyjasniam: zgodnie z opisem usluga kosztuje 280 zł i w cene jest
    wliczony dojazd na terenie Warszawy i okolic. Jesli ktos mieszka poza
    tym obszarem usługodawca uzgadnia dodatkową opłate za dojazd. Co ma do
    tego marketing?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 6. Data: 2009-04-26 18:58:15
    Od: n...@s...com

    On Sun, 26 Apr 2009 19:48:17 +0200, "Mustafa" <M...@b...xx>
    wrote:

    >Ech.... czy Wy naprawde nie wiecie co to dobry marketing ??
    >podpowiedź: a co będzie jeśli dwóch sąsiadów zamówi takie badanie ??

    nic nei bedzie, bo za dojazd placisz ryczaltem, a nie za km.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 7. Data: 2009-04-26 20:26:07
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Wyjasniam: zgodnie z opisem usluga kosztuje 280 zł i w cene jest

    no widzisz - Ty jarzysz o co chodzi - rg i kuczu chyba nie :)

  • 8. Data: 2009-04-26 20:28:48
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > nic nei bedzie, bo za dojazd placisz ryczaltem, a nie za km.

    dojazd free :)

  • 9. Data: 2009-04-26 20:30:10
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Mustafa pisze:

    > no widzisz - Ty jarzysz o co chodzi - rg i kuczu chyba nie :)

    No ale przeciez juz ustalilismy ze ja malot jestem. To co sie dziwisz ?

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 10. Data: 2009-04-27 08:06:59
    Od: n...@s...com

    On Sun, 26 Apr 2009 22:28:48 +0200, "Mustafa" <M...@b...xx>
    wrote:

    >dojazd free :)

    Za darmo to nawet w ryj nie dostaniesz.
    Zapamietaj to sobie, za wszystko co dostajesz 'free, gratis' itp
    placisz. W ten lub inny sposob

    pozdr
    newrom