  • 11. Data: 2011-11-08 19:58:48
    Temat: Re: przeniesienie numeru do innej strefy, zachowanie abonamentu
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > zmiane numeru przezyje, natomiast abonament powinien zostac. chyba ze
    > jest jakas alternatywa cenowa dla abonamentu standardowego tpsa, ktora
    > umozliwi zalozenie zewnetrznego ADSL (np. Multimo) i WLR np. w Netii

    skoro chcesz wlr, to do czego Ci potrzebny abonament w tp ?

  • 12. Data: 2011-11-10 00:31:19
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 8 Nov 2011 09:30:21 -0800 (PST), Sarpedon
    <k...@g...com> wrote:

> [...]

    >jest jakas alternatywa cenowa dla abonamentu standardowego tpsa, ktora
    >umozliwi zalozenie zewnetrznego ADSL (np. Multimo) i WLR np. w Netii

    mozesz miec jedno i drugie.

    zaloz sobie neofon tp i przenies tam swoj numer. Na linii pots
    (analogowej) popros o jakis tam numer ze swojej strefy.

    Nastepnie sie przeprowadz z zabraniem swojej linii ....i dostaniesz na
    niej nowy numer z nowej strefy. Stary numer masz przeciez teraz juz na
    neofonie (bo to voip). Wiec masz jedno i drugie.

    Ale jak ci zalezalo na abonamencie standardowym po to aby miec Neo, to
    lepiej taka linie zawies i wtedy zamiast 35 zl +vat bedziesz placil
    polowe, ale nie bedziesz mogl korzystac z uslugi telefonicznej....ale
    przeciez nie chciales. A poza tym swoj numer (stary TP) masz na voipie
    (neofon tp).

    Natomiast jakbys chcial dzwonic, to sa inne rozwiazania. Abonament na
    linii tp za 81 zl/brutto i 2400min. na stacjonarne, za 56 zl/600 min
    (przy umowach na 24m).

    --
    ThinkXtra

  • 13. Data: 2011-11-28 10:32:01
    Od: "Piotr z Frosty" <p...@f...com>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w
    wiadomości
    ...@n...home.net.pl...

    > Autokorekta: nie zawsze zmiana województwa jest równoważna ze zmianą
    > strefy
    > numeracyjnej. Są SN istniejące w 4 województwach :-)

    Które? istniejące w trzech są bardzo częste, ale 4 to już coś, podaj jak
    możesz

  • 14. Data: 2011-11-28 15:33:03
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Piotr z Frosty" <p...@f...com> wrote:

    > Które? istniejące w trzech są bardzo częste, ale 4 to już coś, podaj jak możesz

    SN34 (Częstochowa): śląskie, opolskie, łódzkie i świętokrzyskie.

  • 15. Data: 2011-11-28 18:27:53
    Od: "Piotr z Frosty" <p...@f...com>

    @news.home.net.pl...

    > SN34 (Częstochowa): śląskie, opolskie, łódzkie i świętokrzyskie.

    Faktycznie to rekord, aż czterech "zaborców" :D
    Nie ma innej takiej strefy