  • 1. Data: 2011-11-05 15:56:37
    Temat: przeniesienie numeru do innej strefy, zachowanie abonamentu
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    abonament standardowy

    bedzie przeprowadzka do innego wojewodztwa i chcemy zachowac obecny
    abonament

    1. czy jest to mozliwe?
    2 czy numer sie zmieni?

  • 2. Data: 2011-11-05 16:02:06
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Sarpedon <k...@g...com> wrote:
    > abonament standardowy
    >
    > bedzie przeprowadzka do innego wojewodztwa i chcemy zachowac obecny
    > abonament
    >
    > 1. czy jest to mozliwe?
    > 2 czy numer sie zmieni?

    Rozumiem, że mowa o tepsie. Nie, przeniesienie numeru poza strefę
    numeracyjną nie jest możliwe.

    Jeżeli chcesz zachować numer, jedyne wyjście do przenieść numer do VoIPa
    (halonet, IPfon itd.) i korzystać z niego poprzez Internet.

  • 3. Data: 2011-11-05 16:03:44
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Rozumiem, że mowa o tepsie. Nie, przeniesienie numeru poza strefę
    > numeracyjną nie jest możliwe.

    Autokorekta: nie zawsze zmiana województwa jest równoważna ze zmianą strefy
    numeracyjnej. Są SN istniejące w 4 województwach :-)

  • 4. Data: 2011-11-05 18:13:14
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > bedzie przeprowadzka do innego wojewodztwa i chcemy zachowac obecny
    > abonament
    >
    > 1. czy jest to mozliwe?

    tak

    > 2 czy numer sie zmieni?

    jesli strefa sie zmieni, to numer takze

  • 5. Data: 2011-11-06 22:50:49
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    a gdyby przeniesc w miedzyczasie numer do takiego orange domowego czy
    tam playa to mozna taki tel. wywiezc do innej SN i uzywac?
    zaloguje sie poprawnie?
    ciekawostka...

  • 6. Data: 2011-11-06 22:56:55
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-11-06 23:50, sunwick pisze:
    > a gdyby przeniesc w miedzyczasie numer do takiego orange domowego czy
    > tam playa to mozna taki tel. wywiezc do innej SN i uzywac?
    > zaloguje sie poprawnie?
    > ciekawostka...

    nie powinien. chociaż z playem nie jestem pewien :-)

  • 7. Data: 2011-11-06 23:30:38
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-11-06 23:50, sunwick wysłał(a) wiadomość:
    > a gdyby przeniesc w miedzyczasie numer do takiego orange domowego czy
    > tam playa to mozna taki tel. wywiezc do innej SN i uzywac?
    > zaloguje sie poprawnie?
    > ciekawostka...

    A te domowe to nie do konkretnej lokalizacji i BTS przywiązane?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2011-11-07 11:10:35
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 5 Nov 2011 08:56:37 -0700 (PDT), Sarpedon
    <k...@g...com> wrote:

    >abonament standardowy
    >
    >bedzie przeprowadzka do innego wojewodztwa i chcemy zachowac obecny
    >abonament
    >
    >1. czy jest to mozliwe?
    >2 czy numer sie zmieni?

    a na czym tak naprawde zalezy?

    na numerze czy na linii z abonamentem standardowym?

    jezeli na linii z abonamentem - to pewnie sie da, ale zmiana numeru
    pewnie nastapi.

    jezeli na numerze - numer mozna zachowac przenoszac go na voip'a lub
    na stacjonarny gsm (operatorzy komorkowi).

    Napisz jak korzystasz z tej linii, to da obraz.

    Posiadanie linii stacjonarnej w TP do odbierania tylko polaczen, to
    marnowanie pieniedzy (w wielu przypadkach).

    --
    ThinkXtra

  • 9. Data: 2011-11-08 06:05:27
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > A te domowe to nie do konkretnej lokalizacji i BTS przywiązane?

    przywiazane
    przy czym mozna zakupic usluge przekierowania w ryczalcie, ktorego cene
    mozna negocjowac
    oficjalnie jest ok, a w praktyce dziala wszedzie

  • 10. Data: 2011-11-08 17:30:21
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    On 7 Lis, 12:10, a...@p...pl wrote:
    > a na czym tak naprawde zalezy?
    > na numerze czy na linii z abonamentem standardowym?

    na abonamencie standardowym

> [...]
    >
    > Posiadanie linii stacjonarnej w TP do odbierania tylko polaczen, to
    > marnowanie pieniedzy (w wielu przypadkach).

    po to wlasnie + internet ADSL (nie wiem, czy w nowej lokalizacji
    bedzie jakis inny dostawca internetu) + WLR w Netii

    chodzi o zmiane wojewodztwa oraz strefy numeracyjnej

    zmiane numeru przezyje, natomiast abonament powinien zostac. chyba ze
    jest jakas alternatywa cenowa dla abonamentu standardowego tpsa, ktora
    umozliwi zalozenie zewnetrznego ADSL (np. Multimo) i WLR np. w Netii