eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaprzeniesienie numeru do innej strefy, zachowanie abonamentu › Re: przeniesienie numeru do innej strefy, zachowanie abonamentu
  • Data: 2011-11-10 00:31:19
    Temat: Re: przeniesienie numeru do innej strefy, zachowanie abonamentu
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 8 Nov 2011 09:30:21 -0800 (PST), Sarpedon
    <k...@g...com> wrote:

    >na abonamencie standardowym
    >

    >po to wlasnie + internet ADSL (nie wiem, czy w nowej lokalizacji
    >bedzie jakis inny dostawca internetu) + WLR w Netii
    >
    >chodzi o zmiane wojewodztwa oraz strefy numeracyjnej
    >
    >zmiane numeru przezyje, natomiast abonament powinien zostac. chyba ze
    >jest jakas alternatywa cenowa dla abonamentu standardowego tpsa, ktora
    >umozliwi zalozenie zewnetrznego ADSL (np. Multimo) i WLR np. w Netii

    mozesz miec jedno i drugie.

    zaloz sobie neofon tp i przenies tam swoj numer. Na linii pots
    (analogowej) popros o jakis tam numer ze swojej strefy.

    Nastepnie sie przeprowadz z zabraniem swojej linii ....i dostaniesz na
    niej nowy numer z nowej strefy. Stary numer masz przeciez teraz juz na
    neofonie (bo to voip). Wiec masz jedno i drugie.

    Ale jak ci zalezalo na abonamencie standardowym po to aby miec Neo, to
    lepiej taka linie zawies i wtedy zamiast 35 zl +vat bedziesz placil
    polowe, ale nie bedziesz mogl korzystac z uslugi telefonicznej....ale
    przeciez nie chciales. A poza tym swoj numer (stary TP) masz na voipie
    (neofon tp).

    Natomiast jakbys chcial dzwonic, to sa inne rozwiazania. Abonament na
    linii tp za 81 zl/brutto i 2400min. na stacjonarne, za 56 zl/600 min
    (przy umowach na 24m).

    --
    ThinkXtra