    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: przelakierowanie auta na inny kolor
    Date: Tue, 19 Jul 2011 08:49:00 +0200

    news:

    > Jeszcze nie widziałem żeby lakiernik do malowania całego auta bawił się w
    > takie rzeczy.
    > Widocznie 3 dni rozbierania i 3 dni składania, to mniej roboty niż
    > zaklejenie całego auta taśmą.

    No nie wiem, żaden z którymi gadałem, nie wymyślił jeszcze żeby całkowicie
    rozebrać auto, wraz z wnętrzem i silnikiem, tak jak Ty proponowałeś.

    > Jak trzeba psiknąć na coś dobranym lakierem, to może i tak.
    > Ale zmienić koloru z czerwonego na zielony tak się już racze nie da.

    Bo wtedy musisz malować również we wnętrzu, progi, komora silnika itd.
    Ale folia to dokładnie ten sam temat.

    > Takiego odświeżania, robienia rysek i innych takich, to szukaj pod hasłem
    > "smart repair". Robią takie punktowe naprawy bez rozbierania całego
    > samochodu.

    Nie punktowe - nowy lakier ma być po całości.
    Ale tylko tej zewnętrznej.