  • Data: 2016-06-06 08:32:11
    Temat: Re: przekaznik 4PDT
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-06 o 08:10, J.F. pisze:

    > No ale musza te ceny jakos ustalac - przeciez nie metoda totolotka.
    >
    > Patrzy sie produkt manager w sufit i opietajac sie na swojej wiedzy
    > stwierdzi "a tu zrobimy 280% zysku" ?
    >
    > A moze zwykle roznice kursowe - jak kupowali jedne to kurs eur czy $
    > wynosil iles tam, jak partia zaczela sie konczyc, to kolejna dostawa
    > byla juz po innej cenie ... w GBP.

    No tak jakoś... Ogólnie procent od ceny zakupu. Jak kupili gdzieś w
    jakiejś kretyńskiej cenie, no to chcą też złapać jelenia jak się da. Jak
    za długo poleżą, to może cenę obniżą. Kiedyś, jak szukałem przekaźników,
    to facet wyskoczył mi z ofertą farnella (nawet napisał ile ich mają, nie
    pisząc oczywiście że to farnell) coś koło 30zł. Napisałem mu, że chyba
    kpi sobie ze mnie, skoro w TME były wtedy za coś koło 6zł (tylko ich nie
    było). Potem ściągnął mi szpulkę za trochę ponad 4zł sztuka. A tych
    farnellach i innych potrafią mieć to samo w różnych cenach. Pół biedy
    jak masz w różnych opakowaniach, ale bywa że dokładnie to samo. No,
    prawie. Np mają pół rolki, a klient chce 3/4, ale nie cięte. No to co
    mają zrobić? Kupują nową, zostawiają sobie tę połówkę i jedną czwartą, a
    klient jest zadowolony. A że kupują w innym miejscu/czasie, to i cena inna.

    Pozdrawiam

    DD