  • Data: 2009-02-05 11:27:23
    Temat: Re: przejsciowka stary laptop -> nowy LCD TV?
    Od: "p...@p...onet.eu" <"phpcoder"@poczta.onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na e-mail od: KILu otrzymany dnia 2009-02-05 06:54 :

    > Skoro posiada wiele wejsc, to dlaczego nie uzyjesz VGA? Rozdzielczosc i
    > jakosc bedzie bez porownania wyzsza, niz w przeslanym przez composite (czy
    > nawet s-video) 720x576 (w dodatku z przeplotem).
    >
    > k,

    domyslam sie ze mam zakupic przejsciowke

    Laptop 15-pin VGA na 15-pin VGA w TV a sygnal puscic tak jak dotychczas
    jack - 2xComposite?

    mam maly problem poniewaz TV wisi na scianie a to zlacze VGA jest z tylu
    i straszny problem cos tam wcisnac