  • 1. Data: 2009-10-25 08:16:33
    Temat: przejściówka USB-COM do CISCO?
    Od: "R.Madejski" <r...@a...com>

    Czołem, komputer nie jest wyposażony w port RS232. Jakie posiadacie
    przejściówki USB-COM, które *w pełni działają* ze sprzętem Cisco?

    Pytanie kieruję do użytkowników, proszę o sprawdzone modele.

    RM

  • 2. Data: 2009-10-25 14:36:38
    Temat: Re: przejściówka USB-COM do CISCO?
    Od: games <g...@g...home.pl>

    R.Madejski pisze:
> [...]
    > przejściówki USB-COM, które *w pełni działają* ze sprzętem Cisco?
    >
    > Pytanie kieruję do użytkowników, proszę o sprawdzone modele.

    Kilka tygodni temu kupilem na alledrogo karte PCI-COM 4 portowa za 15zl

  • 3. Data: 2009-10-25 22:57:49
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Jakie posiadacie
    > przejściówki USB-COM, które *w pełni działają*

    Oparte o kosci FT232, lub PL2303, te maja wszystkie sygnaly, a nie tylko
    Rx/Tx. Jesli wiec Cisco wymaga pelnego RS232, to tylko takie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa