  • 1. Data: 2011-10-31 22:55:18
    Temat: Re: przeglądarki - taki detal
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    poniedziałek, 31 października 2011 23:59 wielka mądrość na czytelników
    pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) gierrro:

    > Czy któraś przeglądarka ma taką opcję (albo jakiś dodatek), żeby przy
    > otwieraniu nowej karty otwierała się od razu ze stroną startową?

    Tak, przynajmniej Opera:
    <http://my.opera.com/Tamil/blog/how-to-open-new-tab-
    with-homepage-in-opera>.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 2. Data: 2011-10-31 22:59:51
    Temat: przeglądarki - taki detal
    Od: gierrro <g...@g...pl>

    Czy któraś przeglądarka ma taką opcję (albo jakiś dodatek), żeby przy
    otwieraniu nowej karty otwierała się od razu ze stroną startową?

    Bo trochę się zdziwiłem, że nie mogę znaleźć. Byłoby wygodniej, gdyby od
    razu otwierało się google. Niby można szukać w pasku, ale to nie to
    (szczególnie teraz kiedy google pokazuje wyniki w trakcie pisania).

    Prosta rzecz a nie mogę znaleźć.

  • 3. Data: 2011-11-01 01:27:24
    Od: gierrro <g...@g...pl>

    W dniu 2011-10-31 23:55, Mirosław Zalewski pisze:
    > how-to-open-new-tab-with-homepage-in-opera>.

    Dzięki, bo ten zestaw słów kluczowych doprowadził mnie również do
    odpowiedniej wtyczki do FF :)