  • 1. Data: 2010-08-26 15:13:34
    Temat: [przedpiątkowo] Dewasto
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl>

    http://moto.allegro.pl/piekny-mercedes-e-270-cdi-200
    1r-automat-i1195433646.html

    Dewasto mnie rozwaliło :)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 2. Data: 2010-08-26 15:44:03
    Temat: Re: [przedpiątkowo] Dewasto
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > http://moto.allegro.pl/piekny-mercedes-e-270-cdi-200
    1r-automat-i1195433646.html

    > Dewasto mnie rozwaliło :)

    sądziłem że 'dewasto' występowało tylko w "VałWju w tedeiku i w skórze, na
    leniu" ale widać się myliłem ;-)

    brat

  • 3. Data: 2010-08-26 17:36:22
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 10-08-26 15:44, bratPit[pr] pisze:

    > sądziłem że 'dewasto' występowało tylko w "VałWju w tedeiku i w skórze,
    > na leniu" ale widać się myliłem ;-)

    Nie jestes na czasie, mowi sie "w tedejcy" ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej

  • 4. Data: 2010-08-26 17:52:36
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Nie jestes na czasie, mowi sie "w tedejcy" ;)

    cholera, nie nadążam za modą ;-)

    brat

  • 5. Data: 2010-08-26 19:46:25
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Aug 2010 15:13:34 +0200, "Krzysiek Niemkiewicz"
    <mojeinicjały[at]post.pl> wrote:

    >http://moto.allegro.pl/piekny-mercedes-e-270-cdi-20
    01r-automat-i1195433646.html

    >Dewasto mnie rozwaliło :)

    Zaraz przylezie kogutek, znawca motoryzacji wszelakiej, i powie, że to
    się tak nazywa.

    A tak BTW: Mercedes nie stosuje Eberspächera?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2010-08-26 19:57:09
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    001r-automat-i1195433646.html

    > A tak BTW: Mercedes nie stosuje Eberspächera?

    pewnie tak ;-)
    ale jak z Webasto robi się dewasto to ja aż się boję myśleć co by wyszło z
    Eberspachera ;-)

    brat

  • 7. Data: 2010-08-26 20:32:18
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    01r-automat-i1195433646.html

    > Zaraz przylezie kogutek, znawca motoryzacji wszelakiej, i powie, że to
    > się tak nazywa.
    >
    > A tak BTW: Mercedes nie stosuje Eberspächera?
    >

    > --
    > Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  x...@p...onet.pl
    > http://jerzu.waw.pl GG:129280
    > Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200
    Powiem że to też się się tak nazywa. Kumasz ćwoku, kluczowe jest "też". Różni
    producenci podobnie działających urządzeń mogą je rożnie nazywać. Kiedyś, dawno
    temu. Jak żeś za orkiestrą boso latał w Polsce nazywało się takie urządzenie
    dewasto. Nie było wtedy beemek w dizlu. Ale dewasto było. W DDRze je robili. Jak
    się szwaby połączyli to prawdopodobnie zachodnio niemiecka firma kupiła tą z DDR
    i okazalo się ze to samo urządzenie ( dewasto) co je robili w DDR na licencji i
    eksportowali do RFN. W drugiej części niemiec nazywało się webasto. Różnica
    polegała tylko na nalepce. Za komuny robilem w fabryce co mialą duży eksport.
    Jak niemiec zamawiał maszyny na eksport do Hiszpani na przykład. To tabliczki
    firmowe były po niemiecku. Jako kraj produkcji była podana Francja. Tutaj na
    rynek maszyny szły pod oznaczeniem ZKU i jakiś numer. A tam się nazywały Bonet i
    też jakiś numer. Maszyny były na licencji kupionej od Boneta. Chcesz coś więcej
    wiedzieć mlotku. Abo jak kto woli impulsatorze kinetycznym o napędzie trzonkowym..

  • 8. Data: 2010-08-26 20:42:16
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-08-26 15:13, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
    > http://moto.allegro.pl/piekny-mercedes-e-270-cdi-200
    1r-automat-i1195433646.html

    > Dewasto mnie rozwaliło :)

    Jeden błąd i reklama rośnie.. to tak jak z testem łosia w A-klasie.
    Jak by się nie wypierd.....lił, to nikt by o tym nie pamiętał.

    Lepiej aby się na ciebie gapili niż przegapili.

  • 9. Data: 2010-08-26 21:47:51
    Temat: Re: [przedpi?tkowo] Dewasto
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Aug 2010 20:32:18 +0200, "kogutek" <k...@v...pl> wrote:

    >Powiem że to też się się tak nazywa. Kumasz ćwoku, kluczowe jest "też".
    (...)

    Jesteś kierowcą Stara, ćwoku?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2010-08-26 21:51:18
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2010-08-26 15:13, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
    > http://moto.allegro.pl/piekny-mercedes-e-270-cdi-200
    1r-automat-i1195433646.html

    > Dewasto mnie rozwaliło :)

    wszystko się zgadza... dewastuje kieszeń kierowcy/właściciela.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+