-
81. Data: 2014-01-19 14:19:35
Temat: Re: pryszcze...
Od: firr <p...@g...com>
W dniu niedziela, 19 stycznia 2014 13:52:53 UTC+1 użytkownik Adam Klobukowski
napisał:
> On Saturday, 18 January 2014 03:34:14 UTC+1, A. L. wrote:
>
> > On Fri, 17 Jan 2014 01:19:55 -0800 (PST), Maciej Sobczak
>
> >
>
> > <s...@g...com> wrote:
>
> >
>
> > >W dniu pi�tek, 17 stycznia 2014 05:26:37 UTC+1 u�ytkownik A. L. napisa�:
>
> >
>
> > >Natomiast faktem jest, �e podej�cie typu "makrogenerator" jest popularne, bo
ma swoje zalety i akurat najpopularniejszy kompilator Ady (GNAT) robi to dok�adnie
tak jak kompilatory C++.
>
> >
>
> > >> Gdy nie bylo templates, uzywalo sie do programowania generycznego
>
> > >> unixowego makrogeneratora M4.
>
> >
>
> > >Programi�ci C nadal do tego celu u�ywaj� zwyk�ego preprocesora, kt�ry
jest w j�zyku.
>
> >
>
> > M4 jest Turing complete. Podobnie jak templates w C++. A makroprocesor
>
> > w C jest raczej prymitywny
>
>
>
> No, ale grę przygodową się w nim dało napisać:
http://www.ioccc.org/1994/westley.hint
>
tam jest napisane ze tam nie ma przechowywania
stanu a przeciez chyba w preprocesorze mozna
przechowywac stan przez define (?) ale nie wiem
jak to dokladnie jest
chyab jest tak ze w makroprocesorze sa ify i jest
przechowywanie stanu (na tym chyba sporo da sie napisac? nie wiem ) ale nie ma
zmiennych co moze chyba przeszkadzac
-
82. Data: 2014-01-19 17:34:10
Temat: Re: pryszcze...
Od: A.L. <a...@a...com>
On Sun, 19 Jan 2014 04:52:53 -0800 (PST), Adam Klobukowski
<a...@g...com> wrote:
>On Saturday, 18 January 2014 03:34:14 UTC+1, A. L. wrote:
>> On Fri, 17 Jan 2014 01:19:55 -0800 (PST), Maciej Sobczak
>>
>> <s...@g...com> wrote:
>>
>> >W dniu pi�tek, 17 stycznia 2014 05:26:37 UTC+1 u�ytkownik A. L. napisa�:
>>
>> >Natomiast faktem jest, �e podej�cie typu "makrogenerator" jest popularne, bo
ma swoje zalety i akurat najpopularniejszy kompilator Ady (GNAT) robi to dok�adnie
tak jak kompilatory C++.
>>
>> >> Gdy nie bylo templates, uzywalo sie do programowania generycznego
>> >> unixowego makrogeneratora M4.
>>
>> >Programi�ci C nadal do tego celu u�ywaj� zwyk�ego preprocesora, kt�ry
jest w j�zyku.
>>
>> M4 jest Turing complete. Podobnie jak templates w C++. A makroprocesor
>> w C jest raczej prymitywny
>
>No, ale grę przygodową się w nim dało napisać:
http://www.ioccc.org/1994/westley.hint
>
>A zdania co do prymitywności są podzielone: http://www.ioccc.org/2001/herrmann1.hint
>
>:D
>
>AdamK
JEST prymitywny
A.L.