  • 11. Data: 2009-08-12 09:26:06
    Temat: Re: protest na A1
    Od: marider <m...@g...pl>

    Seweryn Dyron pisze:
    > Witam,
    > zapraszam w piatek 14.08 na wspolny przejazd A1 od wezla Stanislawie do
    > Rusocina.
    > wszyscy wiedza o co chodzi wiec nie bede sie rozpisywal.
    > szczegoly tu:
    > http://www.moto3miasto.pl/viewtopic.php?t=7206&postd
    ays=0&postorder=asc&start=0

    > tych ktorzy nie moga przybyc zapraszam do podpisania petycji on-line :
    > http://wolnemiasto.pl/petycja/
    >
    > petycje rowniez do pobrania tu:
    > petycja => http://www.ayo.webpark.pl/petycjaa1.pdf
    > tabelka na podpisy => http://www.ayo.webpark.pl/podpisya1.pdf
    >
    > a teraz konkrety
    > - 14.08 - godzina 17:30 - 17:50
    > - spotykamy sie w Tczewie o tu w pkt A:
    > http://tinyurl.com/m94s3b
    > - wskakujemy na A1 i w rusocinie placimy 3,50 na bramkach.
    >
    > zapraszam i pozdrawiam
    > Seweryn

    Na WP juz trabia:
    http://moto.wp.pl/kat,23681,title,Motocyklisci-zablo
    kuja-autostrady-A1-i-A4,wid,11392298,wiadomosc.html

    Szkoda ze to nie bylo w ubiegly weekend bo bylem w 3city a akcje popieram :)

    Powodzenia.
    PS: i TIRy na tory! :]
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 12. Data: 2009-08-13 06:19:15
    Temat: Re: protest na A1 [OT]
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "marider" napisał:
    > PS: i TIRy na tory! :]
    > --

    Kolego nie ma na to nadziei.
    Akutat zawodowo jestem blisko tematu, ekonomicznie bez szans;
    w Austrii uruchomiono takie pociągi przewożące TIR-y i niesty drogo,
    państwo musi dopłacać a wiesz jak nasze państwo jest skłonne dopłacać.
    Prubuje się choćby tonaż przerzucić na tory w postaci kontenerów
    w europie tonaż przewożony w kontenerach to ok. 30% ładunków
    a w Polsce 3%. Niestety będzie jeszcze mniej, ministertwo infrastruktury
    od jesieni podnosi opłaty za dostęp do torów dla przewozów intermodalnych
    o 50% co drastycznie podniesie znowu ceny takich przewozów.
    Zresztą po co przenosić TIR-y na tory? Unia nam ładne drogi buduje
    to niech sobie jeżdżą;))
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 13. Data: 2009-08-13 06:22:28
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Sybi"
    >Kolego nie ma na to nadziei.
    >Akutat zawodowo jestem blisko tematu, ekonomicznie bez szans;

    No nie. Finansowo - owszem kiepsko, ale ekonomicznie to mogłoby
    mieć ręce i nogi, gdyby było sensownie zorganizowane.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ C Error #009: FATAL! Portable code found
    \ K...@e...eu.org /

  • 14. Data: 2009-08-13 06:24:15
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Sybi wrote:

    > Kolego nie ma na to nadziei.
    > Akutat zawodowo jestem blisko tematu, ekonomicznie bez szans;

    Wciąż w trzyliterowej firmie, oddział Północ? :))

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 15. Data: 2009-08-13 18:30:27
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Gardeła" napisał:
    > Wciąż w trzyliterowej firmie, oddział Północ? :))

    No tak;)
    Tylko trzy pierwsze litery zostaly a reszta to juz zupelnie inna inszosc;)
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 16. Data: 2009-08-13 21:02:57
    Od: marider <m...@g...pl>

    Sybi pisze:

> [...]
    > o 50% co drastycznie podniesie znowu ceny takich przewozów.
    > Zresztą po co przenosić TIR-y na tory? Unia nam ładne drogi buduje

    Mnie tam rybka, jak zaczna budowac drogi w technologii ktora maja np w
    USA to TIRy mi przeszkadzac nie beda. Niech dadza twarde podloze i
    minimum 2 pasy do jazdy w jednym kierunku i mozna latac.. Poki co to
    mnie niemozebnie wk... tymbardziej jesli nowa droga z ladnym asfaltem
    (lub asfaltopodobnym gladkim polskim "tworem") po 2 latach (daj Boze
    wiecej) zmienia sie w dziurawa, latana, koleinowata rozpadlina ze zmiana
    pasow czy wyprzedzanie graniczy z przejsciem w inny wymiar.. Pomijajac
    to w jakiej odleglosci miedzy soba jezdza TIRy w konwojach.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki