  • 31. Data: 2012-09-25 07:17:07
    Temat: Re: proszę o pomoc kobieta
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-09-24 15:20, Piotr Klimek pisze:

    > 250->300->400->500 i dopiero 600 (to wszystko oferta sportowych Kawasaki)

    Daj spokoj, w kawaski to nawet na 1200 trzeba sie odpychac nogami zeby
    to jechalo. Wiem bo wlasciciel i wielki milosnik tej marki mi powiedzial!

    pozdr
    newrom
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 32. Data: 2012-09-25 07:19:22
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-09-24 16:17, dominika814 pisze:

    > jeżdziłam nie tylko na Hondzie 125 ale też na KTM 250 i quad Tylko
    > minusem jest to że nigdy na ścigaczu

    minusem ? Ja tam w tym minusa nie widze, bo scigacze sa niewygodne i bez
    sensu ;)
    Kupuj jakas cebre czy co tam Ci sie spodobalo i ciesz sie jazda. Po
    takiej jezdzie w terenie masz lepiej opanowane motocykle niz sporo
    doradzaczy :)

    pozdr
    newrom
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 33. Data: 2012-09-25 08:12:25
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 24 Sep 2012 14:37:37 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Adam Wysocki
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Moim zdaniem jeżeli ktoś pyta, czy taki motocykl go nie przerośnie, to
    > znaczy, że przerośnie.

    OK, a moja szklana kula mówi, że da radę. Pytająca teraz sama musi sobie
    odpowiedzieć na pytanie czy wsiadać na 600 czy nie.

    > Jak chce, to niech wsiada, nikt za to odpowiedzialności nie weźmie.
    >
    > Inna sprawa że ja bym Kawy nie brał, ale to temat na osobnego flejma ;)

    Pewnie, że nie - lepsze jest 636 :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 34. Data: 2012-09-25 08:17:58
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 24 Sep 2012 16:28:29 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za dominika814
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > tak rozumiem znakomicie wszystko. ale czy zadlawienie jej jest rzeczą
    > odmowną
    > Pomijając fakt żebym uczyła się na nie publicznych drogach
    > A z tą sieczka to troszke przesadzone
    > Ponieważ nawet mając sportowy wóz GTV i jeżdze nia codziennie wszedzie z
    > dziecmi i na wypady weekendowe i w świat to nawet nie deptam jej co
    > moglabym nawet do 220 i nawet przez myśl mi nie przeszlo żeby tak zrobic
    > 120-140 to maks na A1 lub3

    Jak masz obawy, że nie ogarniesz tego motocykla to zmniejsz mu moc. To jest
    przecież operacja odwracalna.

  • 35. Data: 2012-09-25 10:19:51
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Adam Wysocki napisał(a):
    > Czyli uważasz, że przy highside twardość tylnego zawieszenia nie ma znaczenia?

    Ja pierdziu, zmien hobbi z takim czarnowidztwem :) Przestan preclowac,
    zapetliles sie w tych wywodach i udowadnianiu jakie te szejset to
    narzedzie samobojcy :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 36. Data: 2012-09-25 11:26:20
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-09-23 11:13, dominika814 pisze:
    > Witam serdecznie
    > Mam na imie Dominika mam 31 lat

    Siema.

    > Jeżdzę na cross-ie 125 Honda caly sezon Moje pytanie brzmi następujaco
    > Chciałabym kupić sobie na drugi sezon Kawasaki Ninja zx6 z roku 2005
    > czy jezeli miałam doswiadczenie z motocyklem nie bedzie to za szybko

    Będzie. Koledzy już pisali czemu, ja dodam tylko że za mocny motocykl
    zmęczy Cię zamiast nauczyć. Będziesz się go po prostu bała, najpóźniej
    od pierwszego razu gdy pokaże Ci że umiesz nic. Jazda w terenie jest
    jednak inna, a błędy nie bolą tak jak na asfalcie.

    > wziaśc na taka moc?

    Tu chyba miało być "wsiąść" ?

    > Ewentualnei rozważam jeden sezon z blokada pytałam juz sie w kawasaki
    > koszt 200 zł czy też było by to przeszkodą

    Jest to jakaś myśl, o ile blokada nie spowoduje problemów typu dziura w
    obrotach. Łatwiej (i rozsądniej) będzie chyba jednak kupić coś słabszego
    i z mniejsza ilością plastików do łamania.
    BTW zapraszam do lektury FAQ - link w stopce.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800.
    Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

  • 37. Data: 2012-09-25 12:35:52
    Temat: Re: prosz? o pomoc kobieta
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 24.09.2012 Szymon Machel <s...@g...com> napisał/a:

    > Dorzuce swoje 3gr :) Czesto je 1/4 dzimy ze znajomym. On na starej XJ750 (1984)
    > Ja na XJ900Div. Mój traktor prawie nie hamuje silnikiem w porównaniu do tej
    > 750-tki! A pojemno?ae wieksza. I o co chodzi droga redakcjo?

    Bo to zależy jak się jeździ. Jak zamkniesz gaz pyrkając na piątce, to
    normalne że nie hamuje. Zamknij gaz pod czerwonym na jedynce, jak nie
    będzie hamować to masz zepsuty motór.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 38. Data: 2012-09-25 14:49:01
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl>

    Użytkownik "Magic" napisał w wiadomości grup
    > Tu chyba miało być "wsiąść" ?

    Wziąć. Na litość boską, jak już poprawiać...

    Pozdrawiam,
    Seoman

  • 39. Data: 2012-09-25 15:04:28
    Temat: Re: prosze o pomoc kobieta
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > Bo to zależy jak się jeździ. Jak zamkniesz gaz pyrkając na piątce, to
    > normalne że nie hamuje. Zamknij gaz pod czerwonym na jedynce, jak nie
    > będzie hamować to masz zepsuty motór.

    No co Ty! Takie rzeczy proponować :)

    Szymon

  • 40. Data: 2012-09-25 15:13:23
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 września 2012 14:50:07 UTC+2 użytkownik Seoman napisał:
    > Użytkownik "Magic" napisał w wiadomości grup

    > Wziąć. Na litość boską, jak już poprawiać...
    >

    > Pozdrawiam,
    >
    > Seoman

    Nie o branie[wziąć] chodzi tylko o wsiadanie, wsiąść :P na taką moc[tak mnie się
    wydaje].

    Pozdrawiam
    ursyn